shadow_left
Logo
Shadow_R
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
Конспекти організованої діяльності з дітьми віком до 3-х років Надрукувати Надіслати електронною поштою
 Ефективно організувати освітній процес із дітьми раннього віку непросто: вибираючи технологію, яка відповідає рівню здоров'я й розвитку певної групи дітей, слід ураховувати професійні та людські якості дорослого, який із ними працює.
Пропонуємо педагогам ясельних груп ДНЗ, центрів ігрової підтримки, груп короткотривалого перебування, служб ранньої допомоги та інших форм організації дітей раннього віку апробовані конспекти організованої діяльності з дітьми віком до 3-х років: «Автобусна подорож» та «Сорока-білобока на гостинах у Півника» (автор - методист науково-методичного центру дошкільної і початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка Людмила Меленець).
Автобусна подорож: конспект заняття для дітей віком до 3-х років
Сорока-білобока на гостинах у Півника: конспект заняття-гри для дітей 3-го року життя
 
Оформлення виставки художньої творчості дітей Надрукувати Надіслати електронною поштою

ImageУ кожному дошкільному навчальному закладі, районі (місті) по декілька разів на рік влаштовуються виставки художньої творчості дітей. Виставка – публічний показ спеціально дібраних предметів і місце цього показу. Сукупність предметів, виставлених для огляду. У роботах маленьких майстрів відображаються і краса Вітчизни, і безтурботне дитинство. Кожна з них, хвилюючи дорослих, вражає своєю щирістю, безпосередністю, відвертістю душі.
Мета створення виставок –  демонстрація позитивного прикладу цікавої, самостійно виконаної роботи. Виставка-конкурс – це публічний показ  робіт, мета якого – виявити кращі з них. Виставка-ярмарок – публічний показ і продаж спеціально дібраних предметів.

 
До Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» Надрукувати Надіслати електронною поштою
ImageСеред обрядовості зимового циклу є звичай вітати господарів у Святки. Вітальні пісеньки мали свій розподіл: щедрували переважно дівчата, а колядували – хлопчики. А щодо вітання з Новим роком (за старим стилем), то ще затемна ходили засівати (посівати, посипати) виключно чоловіки, хлопчики, позаяк жило переконання, що саме вони є символом всього найкращого, перспективного, началом любові, надії, життя. Так змалечку призвичаювався хлопчик до великої відповідальності за свій рід, за свій звичай. 
Щоб не стала офіційна педагогіка безликою, абстрактною, варто постійно, а не епізодично, вивчати надбання народу, віднаходити джерела та способи виховання і дівчинки, і хлопчика. Про це йдеться в статті доцента кафедри методики та психології дошкільної та початкової освіти ІППО, кандидата педагогічних наук Алли Миколаївни Гончаренко.
Алла Гончаренко. Хлопчики і дівчатка: погляд на виховання з глибини віків
Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»

 
Поради педагогам ДНЗ щодо першої зустрічі з дитиною та її батьками Надрукувати Надіслати електронною поштою

ImageПочинається  новий навчальний рік, і до садочка приходять нові вихованці, а разом з ними –  батьки, інші члени їхніх родин. Усіх цих дорослих чекає тісна співпраця і від її ефективності залежить, наскільки комфортно почуватиме себе дитина, як збагатиться її світ, які уроки вона засвоїть.
Вихователю та й усім іншим працівникам дитячого закладу слід відразу шукати шляхи порозуміння і взаємодії. Дослідження показують, що успіх  співпраці залежить від дотримання педагогом етико-педагогічних вимог до стилю взаємовідносин з дітьми і батьками. Необхідно будувати стосунки з батьками та дітьми  на основі поваги, партнерства, доброзичливості, рівності.

 
Весняні свята Надрукувати Надіслати електронною поштою

Нашу педагогічну скарбничку свят і знаменних  дат  доповнюємо інформацією про свята весняні. Корисними для виховання дітей можуть стати присвячені таким святам художні твори, перлини усної народної творчості.
Долучайтеся до нашої скарбнички, збагачуйте дітей знаннями!
З повагою, Людмила Меленець.
Березень
Квітень
Травень