Контролювати означає не просто з'ясовувати, що зроблено, а що ні, а й детально вивчивши педагогічний процес, методи роботи педагогів, допомогти їм удосконалити свою майстерність. Справедлива й доброзичлива оцінка діяльності педагогів допомагає їм побачити свої слабкі й сильні сторони, вчить критично аналізувати свою роботу. Контроль, у якому фіксуються тільки недоліки, не може допомогти педагогу досягти високих результатів. |
Особливо гостро в наш час відчувається необхідність підвищення рівня професійної компетентності і здійснення «горизонтальної» кар’єри вихователя. Оновлення освітнього процесу вимагає від сучасного вихователя високого рівня компетентності в такій сфері діяльності, як оволодіння методологією і технологією пошукової діяльності з метою ефективного впровадження інновацій на робочому місці, високого рівня психолого-педагогічної компетентності для здійснення диференціації і індивідуалізації освітнього процесу. Навчання на курсах підвищення кваліфікації один раз на 5 років більше не забезпечує необхідної динаміки росту професіоналізму. Підвищення кваліфікації на «робочому місці», у власному дитячому садку дозволяє не тільки врахувати особливості і проблеми даного навчального закладу, а й створити умови для об’єднання колективу у вирішенні загальних задач інноваційними методами. |
|