shadow_left
Logo
Shadow_R
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Надрукувати Надіслати електронною поштою

Методичні рекомендаціїщодо використання тестових технологійу процесі вивчення української та зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах 

Сучасне реформування загальної середньої освіти передбачає реалізацію принципів гуманізації та демократизації, методологічне переорієнтування процесу навчання на розвиток особистості кожного учня, формування його компетентностей. Ці тенденції набули потужного імпульсу із входженням української освіти до Болонського процесу, що зумовлює адаптацію та переорієнтацію вітчизняних освітніх стандартів і моделей на європейські стандарти та моделі.

 
Методичні рекомендації щодо використання тестових технологій Надрукувати Надіслати електронною поштою

Суттєвим кроком на шляху української освіти до Болонського процесу стало широке запровадження Міністерством освіти і науки України зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень учнів (ЗНО). Тому зараз надзвичайно актуальною є підготовка українських школярів до тестування як важливого різновиду педагогічних вимірювань...

 
ТЕСТ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ Надрукувати Надіслати електронною поштою

Основою вивчення літератури в школі є робота над текстом художнього твору: його сприйняття, інтерпретація й аналіз у єдності форми та змісту, а також засвоєння спеціальних історико-літературних і теоретико-літературних відомостей і фактів.
Отже, основними об’єктами тестового оцінювання можуть уважатися аналіз літературних творів, а також знання й розуміння (оцінка):
1) літературного процесу;
2) змісту літературних творів;
3) біографічних відомостей про письменників;
4) теоретико-літературних понять (термінів).