DOCENDO DISCIMUS – НАВЧАЮЧИ, ВЧИМОСЯ Інститут післядипломної педагогічної освіти було створено у вересні 2007 р. на базі факультету підвищення кваліфікації Київського міського педагогічного університету імені Б.Д.Грінченка. Місія ІППО - забезпечення готовності педагогічних працівників столиці до повної професійної самореалізації через досягнення ними високого науково-методичного рівня. Ціль ІППО - організація безперервного фахового розвитку педагогів на основі сучасних професійних стандартів і вимог, а також індивідуальних потреб кожного. Щорічно в ІППО КУ імені Бориса Грінченка підвищують кваліфікацію понад 6000 педагогічних і керівних працівників ЗНЗ м.Києва, різних регіонів України, працівників навчальних закладів близького й далекого зарубіжжя. |
Україна, 02152, м.Київ, проспект Тичини, 17 ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка Дістатися до нас можна:
 |
Сьогодні у складі інституту працюють 4 кафедри, кожна з яких включає по два науково-методичних центри: | Кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти
- НМЦ дошкільної та початкової освіти
- НМЦ здоров'я, фізичної та естетичної культури
| Кафедра методики природничо-математичної освіти і технологій
- НМЦ природничо-математичної освіти
- НМЦ технологій
| Кафедра методики мов та літератури
- НМЦ української мови та літератури
- НМЦ іноземних мов і світової літератури
| Кафедра методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання
- НМЦ суспільствознавства та українознавства
- НМЦ громадянського виховання, виховних технологій та позашкільної освіти
|
|
Детальніше...
|
Історія післядипломної освіти київських учителів налічує понад сто років. 5 серпня 1875 року в Києві було відкрито Педагогічні курси удосконалення вчителів початкових навчальних закладів Київського учбового округу. Такі курси діяли протягом 4–6 тижнів у літній час. Їхня діяльність була спрямована на підвищення фахової освіченості вчителів. Освітян ознайомлювали з найпрогресивнішими на той час методами навчання, поглиблювали їхні знання навчальних предметів. Метою курсів було удосконалення початкової освіти в цілому.
За Української революції 1917–1918 рр. Педагогічні курси було реорганізовано в Українську Педагогічну Академію, а в 1919 р. – у Інститут Бориса Грінченка. Проте 1920–21 рр. з метою забезпечення кваліфікованими вчителями всіх типів шкіл, а також вищих жіночих курсів та учительських інститутів було створено нову форму вищого навчального закладу – інститути народної освіти (ІНО), а також Вищі педагогічні курси. Слід зазначити, що, незважаючи на багаторазову реорганізацію, педагогічні курси працювали безперебійно. З 22 травня 1939 року справу фахового удосконалення вчителів Києва продовжив Київський міський інститут удосконалення вчителів (Постанова Наркома освіти УРСР № 2502). У 1991 році навчальний заклад було реорганізовано в Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів (Рішення Колегії Міністерства народної освіти УРСР, протокол № 4/22 від 10.05.1991 р.) Ім’я видатного українського педагога, науковця та громадського діяча Бориса Дмитровича Грінченка було присвоєно закладу 17 грудня 1993 року (Постанова Кабінету Міністрів України № 1051 від 17.12. 1993 р.). 2002 року КМІУВ імені Б.Д.Грінченка було реорганізовано в Київський міський педагогічний університет імені Б.Д.Грінченка (Рішення Київської міської ради № 82/12 від 20.06.2002р.) Підвищення фахового рівня вчителів та керівників навчальних закладів столиці здійснював факультет підвищення кваліфікації. У вересні 2007 р. на базі факультету було створено Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського міського педагогічного університету імені Б.Д.Грінченка. |
|