shadow_left
Logo
Shadow_R
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін Надрукувати Надіслати електронною поштою

Значний потенціал у підвищенні інформативності уроків із хімії міститься у використанні комп'ютерної техніки. Але лише 12% учителів зазначили, що вони використовують комп'ютер у навчальному процесі. Цей показник є найнижчим серед учителів природничих дисциплін. Хоча слід зазначити, що саме з хімії за останній час розроблено найбільшу кількість навчальних комп'ютерних програм. Серед них - педагогічні програмні засоби: «Бібліотека електронних наочностей. Хімія 8-9 та 10-11 класи», розроблені компанією «Квазар-Мікро», «Віртуальна хімічна лабораторія» та інші, які нині апробуються в навчальних закладах. Ці програмні засоби дозволяють учителю самостійно конструювати урок, включаючи до його змісту демонстрації, проведення віртуальних експериментів, перевірку знань та умінь учнів…