shadow_left
Logo
Shadow_R
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
ОСТАННІ НОВИНИ
Подяка співробітникам ІППО від Центру захисту дітей «Наші Діти» Надрукувати Надіслати електронною поштою
О.М.ГерасимовичЦентр захисту дітей «Наші Діти» висловлює щиру подяку за надання вихованцям Центру допомоги у вивченні англійської, німецької мов та математики такими співробітникам ІППО КУ імені Бориса Грінченка:
• Бигич Юлії Володимирівні, викладачеві кафедри методики мов та літератур;
• Гардашник Ірині Борисівні, викладачеві кафедри методики мов та літератур;
• Герасимович Олені Миколаївні, методисту НМЦ природничо-математичної освіти.
Консультативна допомога здійснювалась у рамках соціального проекту Київського університету імені Бориса Грінченка «З Києвом і для Києва».
Про соціальний проект «З Києвом і для Києва», започаткований науково-педагогічним та студентським колективом Університету за підтримки Голови Київської міської адміністрації Олександра Попова
Лист-подяка від Центру захисту дітей «Наші Діти»
 
Методичний семінар «Дитина в інклюзивному середовищі» Надрукувати Надіслати електронною поштою
В.В.Жук
В.В.Жук
15 квітня 2013 року в СЗШ № 141 (директор Ірина Валеріївна Снопко) відбувся навчально-методичний семінар «Дитина в інклюзивному середовищі» (у рамках науково-педагогічного експерименту «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами (порушеннями мовлення) в загальноосвітній школі»). Координацію дослідно-експериментальної роботи здійснює НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій.
В.В.Жук. Диференційоване навчання - провідна технологія організації педагогічного процесу в інклюзивній школі: презентація виступу (2,44 Мб)
Ю.А.Комина. Мовленнєва готовність дітей з порушеннями мовлення до навчання в інклюзивному середовищі: презентація виступу (424 Кб)
С.М.Нипор. Індивідуальний підхід на уроках історії в інклюзивному класі: презентація виступу (2,68 Мб)
М.В.Шевченко. Психологічний супровід дітей в умовах інклюзивної освіти: презентація виступу (587 Кб)
Т.М.Омельченко. Про особливості вивчення іноземної мови в інклюзивному класі: презентація виступу (319 Кб)
В.М.Двіжона. Формування позитивної мотивації до вивчення математики у дітей із особливими потребами: презентація виступу (1,16 Мб)
Детальніше...
 
Семінар ІППО для методистів РНМЦ та вчителів іноземних мов Надрукувати Надіслати електронною поштою
 11 квітня 2013 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбувся науково-методичний семінар «Формування творчої особистості учня у процесі вивчення іноземної мови: досвід, проблеми, перспективи» для методистів РНМЦ та вчителів іноземних мов. На семінарі йшлося про педагогічні засади розвитку особистості учня, роль інноваційних технологій навчання в розвитку його творчих здібностей та особливості формування творчої особистості засобами інтерактивних технологій навчання іноземної мови.
Програма семінару
Н.В.Кошарна. Розвиток творчої особистості учня на прикладі досвіду шведської загальноосвітньої школи: тези виступу
А.К.Лагутіна. Проектна діяльність як інструмент творчого розвитку особистості учня: презентація виступу (1,33 Мб)
Л.В.Петрик. Творча діяльність учителя іноземної мови в процесі формування особистості учня: презентація виступу (802 Кб)
Н.В.Собко. Соціокультурна компетенція як засіб розвитку творчих здібностей учнів: текст виступу
Н.С.Зайченко. Організація роботи з обдарованими дітьми: презентація виступу (449 Кб)
Н.С.Зайченко. Організація роботи з обдарованими дітьми (2 частина): презентація виступу (299 Кб)
І.В.Кузьменчук. Формування у школярів навичок ХХІ століття за допомогою дистанційних форм навчання: презентація виступу (326 Кб)
 
Розвивальне навчання як засіб реалізації Держстандарту початкової освіти Надрукувати Надіслати електронною поштою
 10 квітня 2013 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено ознайомлювальний семінар «Система розвивального навчання Ельконіна - Давидова як засіб ефективної реалізації завдань Державного стандарту початкової загальної освіти». Семінар було організовано співробітниками НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій і кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти спільно з працівниками Незалежного науково-методичного центру «Розвивальне навчання» (м. Харків). У роботі семінару взяли участь 86 педагогів, серед яких методисти РНМЦ, директори ЗНЗ, заступники директора з виховної роботи, вчителі-предметники ЗНЗ, працівники ІППО КУ імені Бориса Грінченка.
І.П.Старагіна. Модель розвивального навчання як засіб реалізації особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів: презентація виступу (950 Кб)
Г.В.Жемчужкіна. Вектори розвитку суб'єктів навчально-виховного процесу: учнів та вчителів; навчальні та педагогічні досягнення: презентація виступу (1,51 Мб)
Зміст поняття розвивального навчання
Детальніше...
 
Участь нашого колеги в радіопередачі про справжній екстрим Надрукувати Надіслати електронною поштою
К.МогильникКожен з нас потрапляв у несподівані екстремальні ситуації, з яких мав знайти вихід. Проте такі ситуації цілком можуть бути сплановані свідомо! Часто про це йдеться в сюжетах телевізійних новин: підлітки, а то й люди солідного віку виконують карколомні трюки з ризиком для життя. Як до цього ставитись? Чи не є це проявом психічних відхилень?
У хитросплетіннях людської душі намагалися розібратись ведуча Наталія Хмелько та гості студії «Радіо Марія», серед яких був Костянтин Могильник - письменник і мандрівник, який пройшов шляхом Колумба, голодуючи впродовж 40 (!) днів. Його співрозмовником був кандидат психологічних наук, заступник директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка Олександр Кочерга.
Прослухавши передачу, спробуймо знайти пояснення схильності до ризику...
Програма «Перехрестя» на «Радіо Марія»
Про О.В.Кочергу
 
Засилля іншомовних слів: що робити вчителю? Надрукувати Надіслати електронною поштою
словник іншомовних слівІншомовні слова проникають в українську мову шаленими темпами, і найбільше серед них англіцизмів (близько 75-80% усіх запозичень). Причина очевидна: лідерство англійської мови як міжнародної. По-перше, сьогодні це мова провідних засобів масової інформації: світової мережі Internet, великих теле- й радіокомпаній, багатьох газет і журналів. По-друге, вісімдесят відсотків наукових досліджень у світі вперше публікується англійською.
«Корисність запозичення перетворюється на свою протилежність, коли через невпинний тиск численних запозичень у носіїв мови занепадають власні творчі сили на мовній ділянці», - стверджував академік Л.Булаховський.
Що робити вчителю? Добирати українські відповідники? Навчати користуватися словниками? І те, й інше.
О.Глазова. Робота зі словниками англіцизмів: дидактичний матеріал
Ярослав Голдованський. Словник англіцизмів
Лексикографічно незареєстровані англіцизми
 
Семінар ІППО для практичних психологів системи освіти Надрукувати Надіслати електронною поштою
 4 квітня 2013 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбувся семінар «Готовність дитини до навчання в школі: проблеми та шляхи їхнього вирішення» для практичних психологів ДНЗ і ЗНЗ. На семінарі йшлося про актуальні питання підготовки дитини до навчання, нормативно-правові аспекти роботи практичного психолога при прийомі дитини до навчального закладу, висвітлені результати сучасних досліджень психофізіологічних можливостей дітей молодшого шкільного віку. Психологів зацікавили особливості психологічного супроводу дитини при її переході з дошкільного навчального закладу до школи, а також організація прийому дітей до спеціалізованого навчального закладу.
Програма семінару
О.В.Кочерга. Психофізіологічні можливості дитини перед вступом до школи: відео (16 хв.) 
О.В.Кочерга. Психофізіологічні можливості і резерви дитини перед вступом до школи: презентація виступу (839 Кб)
І.В.Синицький. Нейропсихологічні аспекти готовності дитини до школи: презентація виступу (1,13 Мб)
О.І.Кепканова. Нормативно-правове забезпечення психологічного супроводу при переході дитини з ДНЗ до школи: текст виступу
Т.І.Касьяненко. Безпечний перехід на шляху до успішного навчання у школі: презентація виступу (1,19 Мб)
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > В кінець >>

Всього 103 - 119 з 887