Неможливо вирішити проблему на тому ж рівні, на якому вона виникла. Треба стати вище цієї проблеми, піднявшись на наступний рівень.… Уява набагато важливіша за знання. Альберт Ейнштейн.
Психолого-педагогічний експеримент є формою пізнання освітнього середовища; пізнання певних процесів щодо формування (становлення, розвитку), інтелектуальної, емоційно-вольової сфер особистості суб’єктів навчальної діяльності; формою створення духовних цінностей. В умовах експерименту певні психічні явища, процеси досліджуються за допомогою доцільно обраних чи створених навчальних ситуацій. Психолого-педагогічний експеримент охоплює констатуючий, формувальний та контрольний етапи. Констатуючий етап передбачає виявлення стану досліджуваного явища, процесу на даний момент тобто до початку дослідження. Формувальний етап являє собою опис технологій, психолого-педагогічних умов, певних методів прийомів роботи тощо, які застосовує автор педагогічної ініціативи з метою реалізації завдань дослідження. Контрольний етап дослідження представляє собою виявлення динаміки рівня розвитку певних якостей, процесів з метою перевірки гіпотези дослідження. На фото. Ілля Чичкан та «Сині носи». Ігри розуму. Інсталяція. Джерело: сайт «ТаблоЇД» |