shadow_left
Logo
Shadow_R
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
ЕКСПЕРИМЕНТИ Надрукувати Надіслати електронною поштою

ImageНеможливо вирішити проблему на тому ж рівні,
на якому вона виникла.
Треба стати вище цієї проблеми,
піднявшись на наступний рівень.
Уява набагато важливіша за  знання.
Альберт Ейнштейн.       


Психолого-педагогічний експеримент є формою пізнання освітнього середовища; пізнання певних процесів щодо формування (становлення, розвитку), інтелектуальної, емоційно-вольової сфер особистості суб’єктів навчальної діяльності; формою створення духовних цінностей.
         
В умовах експерименту певні психічні явища, процеси досліджуються за допомогою доцільно обраних чи створених навчальних ситуацій.
      
Психолого-педагогічний експеримент охоплює констатуючий, формувальний та контрольний етапи.
      
Констатуючий етап передбачає виявлення стану досліджуваного явища, процесу на даний момент тобто до початку дослідження.
       
Формувальний етап являє собою опис технологій, психолого-педагогічних умов, певних методів прийомів роботи тощо, які застосовує автор педагогічної ініціативи з метою реалізації завдань дослідження.
       
Контрольний етап дослідження представляє собою виявлення динаміки рівня розвитку певних якостей, процесів з метою перевірки гіпотези дослідження.
На фото. Ілля Чичкан та «Сині носи». Ігри розуму. Інсталяція.
Джерело: сайт «ТаблоЇД»

 
До уваги педагогів-дослідників Надрукувати Надіслати електронною поштою
ImageУ ДНЗ та ЗНЗ столиці проходять апробацію експериментальні педагогічні дослідження регіонального рівня. Експертизу заявок щодо доцільності проведення інноваційних педагогічних досліджень у ДНЗ та ЗНЗ і моніторинг експериментальних педагогічних досліджень здійснює міська експертна комісія. Вона ж надає рекомендації щодо впровадження експериментальних педагогічних досліджень у навчально-виховний процес ДНЗ і ЗНЗ, їх продовження або завершення. 
Координацію роботи та забезпечення науково-методичного та організаційного супроводу експериментальних педагогічних досліджень на базі закладів освіти м.Києва здійснює науково-дослідна лабораторія експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій ІППО КУ імені Бориса Грінченка (на фото).

Інформаційний збірник «Експериментальні педагогічні дослідження у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва

Дослідно-експериментальна та інноваційна діяльність навчальних закладів Дніпровського району (2012 рік)