shadow_left
Logo
Shadow_R
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
Порадник методиста Надрукувати Надіслати електронною поштою

Image«Порадник методиста» - традиційна назва збірника методичних рекомендацій для педагогічних працівників, що його упродовж 20 років укладали методисти Київського міського інституту удосконалення вчителів. Пізніше аналогічне щорічне видання під тією ж назвою здійснювали працівники Київського міжрегіонального інституту удосконалення вчителів імені Б.Д.Грінченка. Традицію продовжує Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Лист МОН України від 20.06.2013 № 1/9-446 «Щодо організації роботи в дошкільних навчальних закладах у 2013/2014 навчальному році»  
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2-х класах загальноосвітніх навчальних закладів (див. Лист МОНУ від 30.05.13 № 1/9-383 «Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/2014 навчальному році»)
Для організації навчально-виховного процесу учнів 1-х класів чинними в 2013/2014 н.р. залишаються методичні рекомендації від 01.06.2012 року № 1/9-426 «Щодо методичних рекомендацій з базових дисциплін», додаток «Початкова школа»
Для 3-4 класів чинними лишаються рекомендації, викладені в інструктивно-методичному листі від 09.06.2011 р. № 1/9-454 «Про особливості організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011-2012 н.р.», додаток «Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2011-2012 н.р.»
Лист МОН України від 24.05.13. № 1/9-368 «Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі»
Наказ МОНмолодьспорт України від 31.10.2011 № 1243, яким затверджено «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»

 
Працівникам ДНЗ Надрукувати Надіслати електронною поштою

 Як відкрити дитині чарівність літературного твору
Шляхи модернізації дошкільної освіти столиці (2011-2012 н.р.)
Психофізіологічні чинники забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою
Особистісні виміри сучасної дошкільної освіти
Здоров’язбереження як вирішальний аспект в освітньому процесі дошкільних навчальних закладів
Шляхи підготовки вихователя до впровадження  Базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі"

Особливості спілкування дошкільників з дорослими та дітьми
Характеристика особливостей мовленнєвого розвивального середовища
Народна іграшка в дитячих руках.

 
Учителям початкової школи Надрукувати Надіслати електронною поштою
 
Учителям української мови та літератури Надрукувати Надіслати електронною поштою

 

 
Учителям світової літератури Надрукувати Надіслати електронною поштою
 
Учителям російської мови Надрукувати Надіслати електронною поштою

 

 

 
Учителям історії та основ правознавства Надрукувати Надіслати електронною поштою

 

 

 
Учителям фізики Надрукувати Надіслати електронною поштою
 
Учителям географії Надрукувати Надіслати електронною поштою

 

 
Учителям трудового навчання Надрукувати Надіслати електронною поштою

 

Детальніше...
 
Вихователям, працівникам позашкільних закладів Надрукувати Надіслати електронною поштою
 
Працівникам бібліотеки Надрукувати Надіслати електронною поштою
 
Учителям музичного мистецтва Надрукувати Надіслати електронною поштою