Передовий педагогічний досвід – це досвід, завдяки якому досягаються кращі, ніж у масовому досвіді, результати. Це широке родове поняття, щодо якого видовим поняттям є інновації. Досвід може бути масовим, раціоналізаторським і новаторським (останній є інноваційним).У дослідженням і застосуванні ППД велике значення надається умовам його застосування. Методологічно цінною є думка К.Ушинського, що переноситься не сам досвід, а його ідея. З енциклопедії освіти. Положення про виявлення, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду в ІППО КМПУ ім. Б.Д.Грінченка.
|
Рекомендуємо ознайомитися з методичними рекомендаціями щодо виявлення, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду, надрукованими в журналі "Шкільна бібліотека" № 3, 2011 р. (видавець - ТОВ "Редакція газети "Позакласний час"). Автор рекомендацій – завідувач НМЦ координації методичної роботи ІППО КУ імені Бориса Грінченка Галина Павлівна Бондарчук (на фото). Г.П.Бондарчук. Методичні рекомендації щодо виявлення, вивчення, узагальнення та поширення ППД |
Тема досвіду: «Виховання духовності молодших школярів у процесі вивчення курсу «Християнська етика в українській культурі». Адреса досвіду: СЗШ № 218 Деснянського району м. Києва. Автор досвіду: Степура Світлана Дмитрівна. Суть досвіду полягає у створенні умов для формування християнських чеснот в учнів початкових класів на уроках курсу «Християнська етика в українській культурі». Використання інтерактивних методів навчання на уроках, у позаурочний час, а також робота з батьками сприяють відродженню національних традицій і вихованню духовно-моральних і естетичних почуттів учнів, які мають вагомий вплив на становлення особистості. Матеріали досвіду Конспект уроку «Весна природи і весна душі» (1 клас) Конспект уроку «Молитва до Святого Миколая» (2 клас) Конспект уроку «Воскресіння Христове» (4 клас) |
|
Тема досвіду: «Технологія групового навчання у комп’ютерному середовищі УПМК ЕЛАНТЕС». Адреса досвіду: гімназія «Троєщина» Деснянського району м. Києва. Автор досвіду: Гатальська Валентина Іванівна. Суть досвіду полягає у використанні Універсального програмно-методичного комплексу електронної автоматизованої навчально-тестувальної системи (УПМК ЕЛАНТЕС) для групового та індивідуального навчання: сучасні комп’ютери виконують роль асистентів учителя на уроці, а також індивідуальних репетиторів кожного учня.
Матеріали досвіду: В.І.Гатальська. Технологія групового навчання у віртуальному середовищі УПМК ЕЛАНТЕС: віртуальний посібник |
|
Тема досвіду: «Розвиток творчих здібностей учнів засобами комп’ютерних технологій». Адреса досвіду: гімназія «Троєщина» Деснянського району м. Києва. Автор досвіду: Ткаченко Світлана Юріївна. Суть досвіду полягає у впровадженні в навчально-виховний процес ЗНЗ інноваційних технологій і методик, зокрема створення програмного матеріалу з фізики та астрономії для роботи в мультимедійних технологіях; робота в проектних технологіях I*EARN Intel з метою формування інформаційної компетентності учнів та забезпечення їх комунікативної діяльності. Матеріали досвіду: Урок з теми «Закон Бернуллі» Закон Бернуллі: презентація (1,75 Mb) Позаурочний захід для учнів 7-8 класів "Біоніка" Презентація (3,05 Mb) |
|
|
|