shadow_left
Logo
Shadow_R
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
Передовий педагогічний досвід – це досвід, завдяки якому досягаються кращі, ніж у масовому досвіді, результати. Це широке родове поняття, щодо якого видовим поняттям є інновації. Досвід може бути масовим, раціоналізаторським і новаторським  (останній є інноваційним).У дослідженням і застосуванні ППД  велике значення надається умовам його  застосування. Методологічно цінною є думка К.Ушинського, що переноситься не сам досвід, а його ідея.
                                                                                        З енциклопедії освіти.

Положення про виявлення, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду в ІППО КМПУ ім. Б.Д.Грінченка. 



Тим, хто узагальнює педагогічний досвід Надрукувати Надіслати електронною поштою

ImageРекомендуємо ознайомитися з методичними рекомендаціями щодо виявлення, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду, надрукованими в журналі "Шкільна бібліотека" № 3, 2011 р. (видавець - ТОВ "Редакція газети "Позакласний час"). Автор рекомендацій – завідувач НМЦ координації методичної роботи ІППО КУ імені Бориса Грінченка  Галина Павлівна Бондарчук (на фото).
Г.П.Бондарчук. Методичні рекомендації щодо виявлення, вивчення, узагальнення та поширення ППД

 
Досвід роботи вчителя курсу «Християнська етика…» СЗШ № 218 Деснянського району С.Д.Степури (2010) Надрукувати Надіслати електронною поштою

ImageТема досвіду: «Виховання духовності молодших школярів у процесі вивчення курсу «Християнська етика в українській культурі».
Адреса досвіду: СЗШ № 218 Деснянського району м. Києва.
Автор досвіду: Степура Світлана Дмитрівна.
Суть досвіду полягає у створенні умов для формування християнських чеснот в учнів початкових класів на уроках курсу «Християнська етика в українській культурі». Використання інтерактивних методів навчання на уроках, у позаурочний час, а також робота з батьками сприяють відродженню національних традицій і вихованню духовно-моральних і естетичних почуттів учнів, які мають вагомий вплив на становлення особистості.
Матеріали досвіду
Конспект уроку «Весна природи і весна душі» (1 клас)
Конспект уроку «Молитва до Святого Миколая» (2 клас)
Конспект уроку «Воскресіння Христове» (4 клас)

 
Досвід роботи вчителя української мови Економіко-правового ліцею Деснянського району І.О.Радченко Надрукувати Надіслати електронною поштою

ImageТема досвіду: «Створення та використання мультимедійних навчальних посібників як засіб підвищення якості навчального процесу з української мови та літератури».
Адреса досвіду: Економіко-правовий ліцей Деснянського району м. Києва.
Автор досвіду: Радченко Ірина Олегівна.
Суть досвіду полягає у створенні системи електронного мультимедійного забезпечення уроків української мови та літератури для 5–11 класів за такою структурою: конспект уроку, презентації (медіа-експресії, слайд-твори, блок-диктанти та ін.), дидактичний матеріал, відео матеріали тощо. Зорове й слухове навантаження учнів збалансовано з урахуванням вікових особливостей школярів і санітарно-гігієнічних вимог МОЗ України.
Матеріали досвіду:
Конспект уроку «Складне речення» (9 клас)
Твір-роздум у публіцистичному стилі  на морально-етичну тему: презентація (100 Kb)
Віршовий розмір: презентація (908 Kb) 
В.Підпалий. Тиха елегія: презентація (409 Kb) 

 
Досвід роботи вчителя англійської мови гімназії «Троєщина» Деснянського району В.І.Гатальської(2009) Надрукувати Надіслати електронною поштою
ImageТема досвіду: «Технологія групового навчання у комп’ютерному середовищі УПМК ЕЛАНТЕС».
Адреса досвіду: гімназія «Троєщина» Деснянського району м. Києва. 
Автор досвіду: Гатальська Валентина Іванівна.
Суть досвіду полягає у використанні Універсального програмно-методичного комплексу електронної автоматизованої навчально-тестувальної системи (УПМК ЕЛАНТЕС) для групового та індивідуального навчання: сучасні комп’ютери виконують роль асистентів учителя на уроці, а також індивідуальних репетиторів кожного учня.

Матеріали досвіду:
В.І.Гатальська. Технологія групового навчання у віртуальному середовищі УПМК ЕЛАНТЕС: віртуальний посібник

 
Досвід роботи вчителя фізики гімназії «Троєщина» Деснянського району м. Києва С.Ю.Ткаченко (2009) Надрукувати Надіслати електронною поштою

ImageТема досвіду: «Розвиток творчих здібностей учнів засобами компютерних технологій».
Адреса досвіду: гімназія «Троєщина» Деснянського району м. Києва.
Автор досвіду: Ткаченко Світлана Юріївна.
Суть досвіду полягає у  впровадженні в навчально-виховний процес  ЗНЗ інноваційних технологій і методик, зокрема створення програмного матеріалу з фізики та астрономії для роботи в мультимедійних технологіях; робота в проектних технологіях I*EARN Intel з метою формування інформаційної компетентності учнів та забезпечення їх комунікативної діяльності. 
Матеріали досвіду: 
Урок з теми «Закон Бернуллі»
Закон Бернуллі: презентація (1,75 Mb)
Позаурочний захід для учнів 7-8 класів "Біоніка"
Презентація (3,05 Mb)