shadow_left
Logo
Shadow_R
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 

Методична бібліотека педагога – необхідна умова для формування його фахової майстерності та розвитку творчості. Співробітники ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка збагачують таку книгозбірню своїми теоретичними працями, науково-методичними й навчально-методичними посібниками, методичними розробками уроків, занять, розваг, окремими  добірками  конспектів, збірниками логічних і мовленнєвих вправ і  завдань, наочними посібниками тощо. 
Список  створених працівниками ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка підручників  і посібників, що мають гриф МОН України (2006-2008 р.р.) 
Перелік наукових праць працівників ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка за 2008 р.
Друковані праці співробітників ІППО КУ імені Бориса Грінченка в 2010 р.
Друковані праці співробітників ІППО КУ імені Бориса Грінченка в 2011 р.



Знання про досвід колег – могутній імпульс для пошуку власних рішень Надрукувати Надіслати електронною поштою
ImageВ умовах сучасного розвитку освіти проблема залучення дитини до світу мистецтва є вкрай важливим напрямком педагогіки і має ще багато недосліджених аспектів. Навесні 2009 року в ДНЗ № 518 Подільського району м. Києва відбувся міжрегіональний семінар-практикум для завідувачів дошкільних навчальних закладів художньо-естетичного напряму «Художньо-естетична діяльність (практика) як складова особистісного розвитку дошкільника». Перейняти досвід колег та поділитись своїми напрацюваннями зголосилися: 
Томенко Любов Миколаївна, завідуюча ДНЗ № 10 «Любавонька», м. Переяслав-Хмельницький, 
Жменяк Віра Семенівна, завідуюча ДНЗ № 21 «Ластовічка», м. Ужгород, 
педагоги ДНЗ № 307 м. Харкова, 
музичні керівники ДНЗ Подільського р-ну, завідувачі ДНЗ м. Києва. 
У роботі семінару взяли участь науковці.
Статтю методиста НМЦ дошкільної та початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка та матеріали семінару видруковано в часописі «Дитячий садок». – 2009. – Число 33 (513) вересень. – С. 8-11.

Текст статті

 
Як запобігати втомлюваності дошкільнят у процесі їхнього навчання Надрукувати Надіслати електронною поштою
ImageНіхто не заперечуватиме, що навчання дошкільнят має відбуватися легко й весело, не перевантажувати, а захоплювати й радувати малечу. На жаль, умінням так організувати роботу, володіють не всі, оскільки це потребує певного рівня педагогічної майстерності. Тож на практиці не завжди вдається уникати втоми, а то й перевтоми малят під час організованого навчання. Чим небезпечна втома і як можна їй запобігати, у п’ятому номері журналу «Дошкільне виховання» за 2009 рік розповідає в своїй статті «Втома-ворог небезпечний» Валентина Шорохова, методист-дефектолог НМЦ практичної психології та соціальної роботи ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка.

Уривок зі статті: інтегровані динамічні паузи логопедичного спрямування

 
Морально-етичний розвиток як чинник збереження здоров’я молодших школярів Надрукувати Надіслати електронною поштою
ImageСтаттю Лариси Володимирівни Кравчук, викладача кафедри методики і психології дошкільної та початкової освіти ІППО, «Морально-етичний розвиток як чинник збереження здоров’я молодших школярів» присвячено проблемі збереження здоров’я дитини молодшого шкільного віку. Для нашого суспільства ця проблема завжди була й є актуальною та пріоритетною. Адже саме в дитячому віці закладається фундамент особистості, формуються її основні якості: фізичне і психічне здоров’я, інтелектуальний і моральний потенціал. Досліджуючи питання збереження здоров’я дитини, автор робить висновок, що вищою мірою здоров’я людини є здоров’я моральне, адже фізичний стан перебуває в прямій залежності від рівня морально-етичного розвитку. 
Статтю вміщено в збірнику «Освіта дорослих в Україні: ІХ Міжнародна науково-практична конференція». – К.: «ЕКМО», 2008.



 
Контроль та оцінка досягнень дитини 3-го року життя Надрукувати Надіслати електронною поштою
ImageУ статті викладача кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО Людмили Іванівни Меленець «Контроль та оцінка досягнень дитини 3-го року життя у практиці гуманістичної парадигми дошкільної освіти» подано моделі аналізу педагогічної діяльності з формування життєво важливих навичок у дітей 3-го року життя. Здійснюючи контроль та оцінку досягнень дитини, вихователь-методист має подавати конкретну інтерпретацію (пояснення, витлумачення) результатів освітньої діяльності. Акцент зроблено на тому, що вищим критерієм узгодженості в роботі педагогів є взаємосприяння, взаємодопомога, направлена на досягнення кінцевої мети – повноцінний розвиток, навчання, виховання особистості дитини. Звертається увага на те, що критерії оцінки компетентності дошкільника мають бути не стільки кількісними (виконав, зробив, відтворив тощо), скільки якісними (як саме виконав – самостійно, старанно, творчо чи з допомогою дорослого, похапцем). 
Статтю вміщено у збірнику «На допомогу вихователю-методисту. – К.: Шк. світ, 2009. – (Бібліотека «Шкільного світу»).

 
Сюжетно-рольова гра як ефективний засіб засвоєння етичних норм Надрукувати Надіслати електронною поштою
ImageУ видрукованій у збірнику «Педагогічний процес: теорія і практика» (Вип. 1 – Київ, 2009) статті викладача кафедри методики і психології дошкільної та початкової освіти ІППО Лариси Володимирівни Кравчук «Сюжетно-рольова гра як ефективний засіб засвоєння етичних норм дітьми дошкільного віку» розглянуто одну з найбільш актуальних проблем. Автор дійшов висновку, що ефективним засобом засвоєння морально-етичних норм дошкільником є гра, зокрема сюжетно-рольова. Саме у вільній від усякого тиску ігровій діяльності відбувається суттєва перебудова поведінки дитини – вона стає довільною, що є однією з психологічних умов засвоєння морально-етичних норм.
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > В кінець >>

Всього 19 - 27 з 39