Методична бібліотека педагога – необхідна умова для формування його фахової майстерності та розвитку творчості. Співробітники ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка збагачують таку книгозбірню своїми теоретичними працями, науково-методичними й навчально-методичними посібниками, методичними розробками уроків, занять, розваг, окремими добірками конспектів, збірниками логічних і мовленнєвих вправ і завдань, наочними посібниками тощо. Список створених працівниками ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка підручників і посібників, що мають гриф МОН України (2006-2008 р.р.) Перелік наукових праць працівників ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка за 2008 р. Друковані праці співробітників ІППО КУ імені Бориса Грінченка в 2010 р. Друковані праці співробітників ІППО КУ імені Бориса Грінченка в 2011 р.
|
В умовах сучасного розвитку освіти проблема залучення дитини до світу мистецтва є вкрай важливим напрямком педагогіки і має ще багато недосліджених аспектів. Навесні 2009 року в ДНЗ № 518 Подільського району м. Києва відбувся міжрегіональний семінар-практикум для завідувачів дошкільних навчальних закладів художньо-естетичного напряму «Художньо-естетична діяльність (практика) як складова особистісного розвитку дошкільника». Перейняти досвід колег та поділитись своїми напрацюваннями зголосилися: Томенко Любов Миколаївна, завідуюча ДНЗ № 10 «Любавонька», м. Переяслав-Хмельницький, Жменяк Віра Семенівна, завідуюча ДНЗ № 21 «Ластовічка», м. Ужгород, педагоги ДНЗ № 307 м. Харкова, музичні керівники ДНЗ Подільського р-ну, завідувачі ДНЗ м. Києва. У роботі семінару взяли участь науковці. Статтю методиста НМЦ дошкільної та початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка та матеріали семінару видруковано в часописі «Дитячий садок». – 2009. – Число 33 (513) вересень. – С. 8-11.
Текст статті |
|
Ніхто не заперечуватиме, що навчання дошкільнят має відбуватися легко й весело, не перевантажувати, а захоплювати й радувати малечу. На жаль, умінням так організувати роботу, володіють не всі, оскільки це потребує певного рівня педагогічної майстерності. Тож на практиці не завжди вдається уникати втоми, а то й перевтоми малят під час організованого навчання. Чим небезпечна втома і як можна їй запобігати, у п’ятому номері журналу «Дошкільне виховання» за 2009 рік розповідає в своїй статті «Втома-ворог небезпечний» Валентина Шорохова, методист-дефектолог НМЦ практичної психології та соціальної роботи ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка.
Уривок зі статті: інтегровані динамічні паузи логопедичного спрямування |
|
Статтю Лариси Володимирівни Кравчук, викладача кафедри методики і психології дошкільної та початкової освіти ІППО, «Морально-етичний розвиток як чинник збереження здоров’я молодших школярів» присвячено проблемі збереження здоров’я дитини молодшого шкільного віку. Для нашого суспільства ця проблема завжди була й є актуальною та пріоритетною. Адже саме в дитячому віці закладається фундамент особистості, формуються її основні якості: фізичне і психічне здоров’я, інтелектуальний і моральний потенціал. Досліджуючи питання збереження здоров’я дитини, автор робить висновок, що вищою мірою здоров’я людини є здоров’я моральне, адже фізичний стан перебуває в прямій залежності від рівня морально-етичного розвитку. Статтю вміщено в збірнику «Освіта дорослих в Україні: ІХ Міжнародна науково-практична конференція». – К.: «ЕКМО», 2008. |
|
У статті викладача кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО Людмили Іванівни Меленець «Контроль та оцінка досягнень дитини 3-го року життя у практиці гуманістичної парадигми дошкільної освіти» подано моделі аналізу педагогічної діяльності з формування життєво важливих навичок у дітей 3-го року життя. Здійснюючи контроль та оцінку досягнень дитини, вихователь-методист має подавати конкретну інтерпретацію (пояснення, витлумачення) результатів освітньої діяльності. Акцент зроблено на тому, що вищим критерієм узгодженості в роботі педагогів є взаємосприяння, взаємодопомога, направлена на досягнення кінцевої мети – повноцінний розвиток, навчання, виховання особистості дитини. Звертається увага на те, що критерії оцінки компетентності дошкільника мають бути не стільки кількісними (виконав, зробив, відтворив тощо), скільки якісними (як саме виконав – самостійно, старанно, творчо чи з допомогою дорослого, похапцем). Статтю вміщено у збірнику «На допомогу вихователю-методисту. – К.: Шк. світ, 2009. – (Бібліотека «Шкільного світу»). |
|
У видрукованій у збірнику «Педагогічний процес: теорія і практика» (Вип. 1 – Київ, 2009) статті викладача кафедри методики і психології дошкільної та початкової освіти ІППО Лариси Володимирівни Кравчук «Сюжетно-рольова гра як ефективний засіб засвоєння етичних норм дітьми дошкільного віку» розглянуто одну з найбільш актуальних проблем. Автор дійшов висновку, що ефективним засобом засвоєння морально-етичних норм дошкільником є гра, зокрема сюжетно-рольова. Саме у вільній від усякого тиску ігровій діяльності відбувається суттєва перебудова поведінки дитини – вона стає довільною, що є однією з психологічних умов засвоєння морально-етичних норм. |
|
|
|
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > В кінець >>
|
Всього 19 - 27 з 39 |