Методична бібліотека педагога – необхідна умова для формування його фахової майстерності та розвитку творчості. Співробітники ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка збагачують таку книгозбірню своїми теоретичними працями, науково-методичними й навчально-методичними посібниками, методичними розробками уроків, занять, розваг, окремими добірками конспектів, збірниками логічних і мовленнєвих вправ і завдань, наочними посібниками тощо. Список створених працівниками ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка підручників і посібників, що мають гриф МОН України (2006-2008 р.р.) Перелік наукових праць працівників ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка за 2008 р. Друковані праці співробітників ІППО КУ імені Бориса Грінченка в 2010 р. Друковані праці співробітників ІППО КУ імені Бориса Грінченка в 2011 р.
|
У виданні «Методичний порадник: науково-методичні засади, методичні та психологічні аспекти, особливості впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" (укладачі Ковтун Є.Ф., Цимерман І.Л.- Суми: Вид. СОІППО.- 2009) визначаються пріоритети мовленнєвого розвитку, зміст та особливості формування комунікативної компетентності в умовах дошкільного навчального закладу, подається порівняльна характеристика змісту з окремими аспектами чинних програм. У книжці систематизовано різні форми та види методичної роботи, що допоможуть у проведенні поетапного впровадження у практику дошкільних навчальних закладів Базової програми розвитку дитини дошкільного віку. Посібник уміщує статті доцента кафедри методики та психології дошкільної та початкової освіти ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка Алли Миколаївни Гончаренко «Мовленнєвий розвиток» та «Роль методичної служби». |
|
 Колективну монографію (у двох частинах) до 145-ої річниці з дня народження Б.Д.Грінченка «Мрії, вистраждані життям» видруковано за рішенням Вченої ради КМПУ імені Б.Д.Грінченка. Монографія включає статті працівників ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка: Н.М.Дятленко (Педагогічні ідеї Б.Д.Грінченка в контексті оновлення сучасної дошкільної освіти), А.М.Гончаренко (Літературна спадщина Б.Д.Грінченка як чинник виховання особистості в дошкільному дитинстві), С.І.Сафарян (Про деякі аспекти просвітницької діяльності Б.Д.Грінченка), А.Ю.Крикун (Внутрішній світ дитини в творчості Б.Д.Грінченка), Л.В.Кравчук (Молодший школяр у творчій спадщині Б.Д.Грінченка: моральні виміри), Ф.Л.Левітаса та Н.П.Клименко (Доба Бориса Грінченка), Т.М.Драги (Фольклорно-етнографічна діяльність Б.Д.Грінченка), І.Б.Гардашник (Перекладацька діяльність Б.Д.Грінченка). Презентація монографії відбулася 14 травня 2009 року. |
|
 Базовий компонент дошкільної освіти в Україні виокремив за основне двоєдине завдання «...створення сприятливих умов для відкриття та освоєння дошкільником двох основних життєвих реалій – власного «Я» та навколишнього світу». Перед науковцями постало завдання поетапної розробки документів, що наповнять систему дошкільної освіти новими концептуальними підходами, новим змістом, іншими формами. Філософію Базового компонента дошкільної освіти в Україні, його нові ідеї, виокремлення чи домінування основних положень, перевагу особистісно орієнтованої моделі над навчально-дисциплінарною втілено в Базовій програмі розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі», один із авторів якої - доцент кафедри методики і психології дошкільної та початкової освіти ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка, кандидат педагогічних наук Алла Миколаївна Гончаренко. |
|
 Програму факультативного курсу для учнів 8 класу ЗНЗ «Українська фразеологія» рекомендовано листом МОН України від 29.02.2006 №1/11-608. Укладачі програми – заступник директора ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка Олександра Глазова та директор-засновник видавництва «Педагогічна преса» Юрій Кузнецов. У третьому числі газети для вчителів української мови «Методичні діалоги» видруковано конспекти занять 24-25 (Багатозначність і омонімія фразеологізмів), у четвертому - заняття 28 (Антонімія фразеологічних зворотів), 29-30 (Стилістична диференціація фразеологічних одиниць), у п’ятому - 31 (Типові помилки у вживанні фразеологізмів) та 32 (Авторська зміна (трансформація) фразеологізмів). Автори – О.Глазова, Ю.Кузнецов. Матеріали видруковано в рубриці «Допрофільна підготовка». Заняття 31. Типові помилки у вживанні фразеологізмівЗаняття 32. Авторська зміна (трансформація) фразеологізмів |
|
 Духовна цінність громадянина – патріотизм. Цілісна особистість формується завдяки багатогранній виховній роботі навчально-виховних закладів, починаючи з дошкільних. Особливе значення має формування інтересу до минулого й пізнання історії України. Про війну 1941-1945 років треба знати й пам’ятати, щоб жахливі події ніколи не повторились. У дев’ятнадцятому номері часопису «Дитячий садок» (2009 р.) видруковано матеріал (добірку дидактичних матеріалів і методичні рекомендації) «Вже мирних літ чимало відшуміло», автор якого - методист НМЦ дошкільної і початкової освіти ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка Людмила Меленець. Текст публікації «Вже мирних літ чимало відшуміло» |
|
|
|
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > В кінець >>
|
Всього 28 - 36 з 39 |