shadow_left
Logo
Shadow_R
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Українські педагоги в Науковій школі при Університеті Георга Августа Надрукувати Надіслати електронною поштою
С.В.Назаренко3-10 листопада 2013 року в навчальній лабораторії природничих наук Х-lab при університеті Георга Августа в місті Геттінген (Німеччина) працювала Наукова школа з біології для педагогічних працівників з України. Х-lab є науковим центром світового рівня.
У проведенні теоретичних занять та практичних робіт із молекулярної біології, біохімії, імунології, нейрофізіології та біофізики взяли участь доктори Кристина Віг та Михаєль Фарбер. Навчання було актуальне, змістовне й насичене. Серед запрошених до навчання була методист НМЦ природничо-математичної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка Світлана Назаренко (на фото).
Щоліта Центр запрошує школярів та студентів віком 18-22 роки зі всього світу в інтернаціональні Наукові табори, де вони проходять навчання з аналітичної хімії та електрохімії, лазерної фізики, експериментальної та молекулярної біології, нейрофізіології та екології.
Вікіпедія: Геттінгенський університет
Про Універистет імені Ґеорґа-Авґуста в Геттінгені
Сайт Університету Георга Августа
 
Мости співпраці: Київ-Стамбул Надрукувати Надіслати електронною поштою
 З 25-28 травня 2013 року в рамках міжнародної співпраці між Києвом і Стамбулом (Туреччина) відбулася робоча поїздка працівників ІППО КУ імені Бориса Грінченка до м. Стамбул. Серед організаторів поїздки - Міжнародна школа «Меридіан».
Наші колеги взяли участь у круглих столах з педагогами гімназії «Мехмет Пісак» та приватного коледжу «Бурч», де обговорили питання організації навчально-виховного процесу в навчальних закладах України і Туреччини. Цікавими і пізнавальними стали відвідини Міжнародного фестивалю позашкільної освіти «Хемфест». У рамках відвідин відбулася зустріч з начальником та працівниками Департаменту освіти м.Стамбул Муаммером Йілдіз. Учасники зустрічі висловили зацікавленість у поглибленні українсько-турецької співпраці та подальшого обміну досвідом безпосередньо в освітній галузі.
 
Зустрічі з американським педагогом Рональдом Сокі Надрукувати Надіслати електронною поштою
Р.Сокі20-23 травня 2013 року в Києві перебував президент компанії з навчального консультування, магістр у галузі спеціальної освіти, тренер вищої категорії в системі навчання 4MAT Рональд Сокі.
20 травня для вчителів, які працюють в інклюзивних класах, та працівників ІППО КУ імені Бориса Грінченка науковець прочитав лекцію «Дислексія: причини виникнення та шляхи корекції».
22-23 травня Рональд Сокі виступив перед учасниками наукового дослідження «Вплив баламетрики на психофізичний розвиток дітей з особливими освітніми потребами в навчально-корекційному процесі», що здійснюється в спеціалізованій школі-інтернаті № 26 (науковий керівник - кандидат психологічних наук, доцент О.В.Кочерга).
Програма тренінгів
Фотоальбом тренінгів
Р.Сокі. Дислексія: значні порушення здібностей до читання
Вікіпедія: дислексія
Про експеримент «Вплив баламетрики на психофізичний розвиток дітей з особливими освітніми потребами в навчально-корекційному процесі»
 
Зустріч із педагогом спеціальної освіти К.Вінсент (США) Надрукувати Надіслати електронною поштою
Керол Вінсент4 квітня 2013 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулася зустріч методистів РНМЦ, які відповідають за впровадження інклюзивної освіти, та педагогів, які працюють в інклюзивних навчальних закладах, із педагогом спеціальної освіти Керол Вінсент. На тематичну зустріч були запрошені президент Української Медичної Місії Джеймс Піпон та його заступник А.Дейнега.
У школі Карвер (м.Юма, штат Аризона, США), де працює Керол, навчаються діти з порушеннями слуху та мовлення, затримкою психічного розвитку, раннім дитячим аутизмом і синдромом Дауна.
Тема розмови - особливості функціонування спеціального класу в інклюзивній школі США. К.Вінсент проаналізувала освітні програми для дітей із психофізичними порушеннями, які навчаються разом зі здоровими однолітками в державній школі. На поставлені запитання київські педагоги отримали змістовні відповіді.
Програма заходу
Детальніше...
 
Обговорено стратегії розвитку індивідуальної освіти Надрукувати Надіслати електронною поштою
 3 квітня 2013 року в Київському міському будинку вчителя було проведено науково-практичну конференцію «Стратегії розвитку індивідуальної освіти». Організатори заходу - загальноосвітній навчальний заклад «Школа екстернів».
Було обговорено особливості навчання школярів із психофізичними порушеннями. Про сучасні погляди на навчання таких дітей і підлітків у державній школі Карвер (м.Юма, штат Аризона, США), де 438 школярів навчається в класах РК-6, розповіла педагог Керол Вінсент. Про індивідуальний навчальний план як один із важливих інструментів у роботі з дітьми цієї категорії йшлося у виступі методиста НМЦ інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка В.Шорохової.
Програма конференції
О.Купрієнко. Моніторинг якості освіти в закладі індивідуального навчання: презентація виступу (302 Кб)
В.Шорохова. Індивідуальний навчальний план (ІНП) як один із важливих інструментів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами: презентація виступу (863 Кб)
А.Кучеренко. Особливості розвивального інтерактивного середовища в умовах індівидуального навчання: презентація виступу (5,23 Мб)
Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 Наступна > В кінець >>

Всього 1 - 9 з 44