|
|
До уваги вчителів і практичних психологів ЗНЗ, а також випускників ЗНЗ та їхніх батьків пропонуємо матеріали семінару в дистанційному форматі з проблеми «Психологічна адаптація абітурієнтів до ЗНО-2010». Матеріали підготовлено працівниками двох науково-методичних центрів ІППО: НМЦ ЗНО та НМЦ практичної психології. Педагогів і психологів зацікавлять особливості психолого-педагогічного супроводу ЗНО та план-сценарій тренінгу «Адаптація випускників до проходження ЗНО». Поради щодо оформлення бланка відповідей ЗНО стануть у нагоді завтрашнім абітурієнтам. Обізнаність школярів із правилами і процедурами проведення ЗНО як педагоги, так і батьки учнів зможуть перевірити за допомогою тесту. Програма семінару Л.П.Колотій. Психологічна адаптація абітурієнтів до зовнішнього незалежного оцінювання І.М.Новікова. Тренінг «Адаптація випускників до проходження ЗНО» Правила проходження ЗНО: презентація (3,27 Mb) Л.Т.Коваленко. Як правильно оформити бланк відповідей зовнішнього незалежного оцінювання Чи знаєте Ви правила проходження ЗНО? (Не зовсім серйозний тест) |
|
Сьогодні одна з найбільш актуальних проблем педагогів ЗНЗ, випускників та їхніх батьків – підготовка до ЗНО-2010. Тож пропонуємо методистам РНМЦ та вчителям-словесникам матеріали семінару в дистанційному форматі «Створення якісного тесту з української мови та літератури для оцінювання навчальних досягнень учнів». Матеріали підготовлено НМЦ ЗНО Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Програма семінару Л.В.Плетньова. Ланцюгові системи завдань у тестовій формі на уроках української мови Л.Т.Коваленко. Планування тесту з української мови та літератури, створення завдань у тестовій формі: презентація (2,86 Mb) Н. М. Єфименко. Тестування як форма визначення рівня сформованості навчальних досягнень з української мови Л. С. Дерев’янко. З досвіду. Тестові завдання до теми «Граматична категорія роду іменників» |
|
Кафедра методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання і НМЦ профільного навчання ІППО пропонують учителям історії профільних класів, головам МО вчителів історії, методистам РНМЦ матеріали семінару з проблеми «Навчання історії у профільних класах: теорія і практика». Педагоги можуть ознайомитись із методичними рекомендаціями щодо вивчення історії в умовах профільної школи, програмами з Всесвітньої історії та Історії України для класів різного профілю та матеріали до курсу за вибором з Історії України. На фото. Людмила Дмитрівна Васильєва, вчитель історії Фінансово-правового ліцею Солом’янського району м.Києва. Програма семінару Матеріали семінару: О.Ф. Трухан. Зауваги до викладання історії в профільних класах: як зробити викладання історії більш ефективним. Н.М. Кадоб’янська. Системний підхід до організації профільного навчання історії: презентація (2,9 Mb) Навчання історії в профільних класах Л.Д.Васильєва. Методика використання презентацій у навчальному процесі з історії: презентація (733 Kb) |
Детальніше...
|
|
|
|