shadow_left
Logo
Shadow_R

 Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
 
 
 
 
 
 
 

 
 
ЗНО-2014


 
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
Сучасний урок рідної мови
ЯК АНАЛІЗУЮТЬ УРОК Надрукувати Надіслати електронною поштою

ImageЗа яким алгоритмом здійснюють аналіз уроку мови? Що слід обовязково  тримати в полі зору молодому словесникові, щоб такий аналіз не видався йому  механізмом обтинання крил?
Виділяють три типи аналізу уроку:  комплексний, стислий, аспектний.
За комплексного аналізу урок розглядають у єдності та взаємозв’язку його цілей, змісту, методів, форм організації навчання, тобто аналізу підлягають усі аспекти уроку: дидактичний, змістовий, психологічний, виховний, організаційний. Мета стислого аналізу уроку – складення загальної оцінки його науково-теоретичного та методичного рівнів. Аспектний аналіз передбачає дослідження лише певної сторони уроку (аналізують один із аспектів: дидактичний, організаційний, з погляду педагогічного спілкування тощо).

 
САМОАНАЛІЗ УРОКУ Надрукувати Надіслати електронною поштою

ImageСамоаналіз уроку - інструмент самовдосконалення вчителя, засіб формування й розвитку  професійних якостей педагога, що виявляються передовсім у його вмінні чітко сформулювати мету та завдання уроку, спланувати навчальну роботу і передбачити її результати.
Від уміння проаналізувати ситуації, що виникли у процесі проведення уроку, багато в чому залежить спроможність учителя організувати наступну педагогічну діяльність. Майстерність учителя багато в чому залежить від уміння аналізувати  чужі та свої помилки.

 
Методичні рекомендації Надрукувати Надіслати електронною поштою

Методичні рекомендації щодо оформлення в класному журналі
результатів
навчальних досягнень з української мови
учнів загальноосвітніх навчальних закладів

 
ЯК ЗАПОВНИТИ СТОРІНКИ КЛАСНОГО ЖУРНАЛУ (5 КЛАС) Надрукувати Надіслати електронною поштою

ЯК ЗАПОВНИТИ СТОРІНКИ КЛАСНОГО ЖУРНАЛУ (5 КЛАС)

 Зразки заповнення журналу 5 класу  школи з українською мовою навчання.

 
ЯК ЗАПОВНИТИ СТОРІНКИ КЛАСНОГО ЖУРНАЛУ (6 КЛАС) Надрукувати Надіслати електронною поштою

ЯК ЗАПОВНИТИ СТОРІНКИ КЛАСНОГО ЖУРНАЛУ (6 КЛАС)

 Зразки заповнення журналу 6 класу  школи з українською мовою навчання.

 
Методичні рекомендації Надрукувати Надіслати електронною поштою

Вимоги до виконання письмових робіт учнів 
загальноосвітніх навчальних закладів і перевірки зошитів
з української мови й літератури у 5-11 класах

 
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови та мов національних меншин Надрукувати Надіслати електронною поштою

Наказом МОН України № 371 від 0505. 2008 затверджено «Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти». Текст наказу оприлюднено в Інформаційному збірнику Міністерства освіти і науки України, газеті “Освіта України”, розміщено на сайті Міністерства освіти та науки України. Познайомтеся із «Критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови та мов національних меншин» (додаток до наказу № 2). Із «Загальними критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів» ви можете познайомитися на сторінці «Інформація для методистів: нормативна база». З «Критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів з української та зарубіжної літератур і літератур національних меншин» знайомтеся на сторінках: «Учителям української/зарубіжної літератури: методичні рекомендації».
Критерії (текст).

 
Методичні рекомендації МОН України щодо вивчення української мови в ЗНЗ у 2008-2009 н.р. Надрукувати Надіслати електронною поштою

Одним із стратегічних завдань реформування змісту мовної освіти є вироблення  на основі державних стандартів системи та обсягу знань про мову і мовлення, мовних і мовленнєвих умінь та навичок, досвіду творчої діяльності та емоційно-ціннісного ставлення до світу,  переорієнтація  процесу навчання на розвиток особистості учня, формування його  компетентностей.