shadow_left
Logo
Shadow_R

 Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
 
 
 
 
 
 
 

 
 
ЗНО-2014


 
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
Компетентнісний підхід у навчанні
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ Надрукувати Надіслати електронною поштою

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ:
СУТЬ, ПЕРСПЕКТИВИ, ПРОБЛЕМИ

ImageПоняттям «компетентність» українська освіта оперує в значенні, запропонованому європейськими країнами. Експерти започаткованої 1997 р у рамках Федерального статистичного департаменту Швейцарії та Національного центру освітньої статистики США і Канади програми «DеSеСо» («Визначення та відбір компетентностей: теоретичні й концептуальні засади»)  визначають поняття компетентності (соmpetency) як здатність успішно задовольняти індивідуальні й соціальні потреби, діяти й виконувати поставлені завдання. Компетентність  ґрунтується на знаннях і вміннях, але ними не вичерпується, обов’язково охоплюючи особистісне ставлення до них людини, а також її досвід, який дає змогу ці знання «вплести» в те, що вона вже знала, та її спроможність збагнути життєву ситуацію, у якій вона зможе їх застосувати. Таким чином, кожна компетентність побудована на поєднанні  пізнавальних ставлень і практичних навичок, знань і вмінь, цінностей, емоцій, поведінкових компонентів, тобто усього того, що можна мобілізувати для активної дії.

Презентація