ГРАФІЧНА ГОЛОВОЛОМКА І… РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ |
|
|
У видрукованій у числі 8-9 (липень-серпень) газети для учителів української мови «Методичні діалоги» статті методиста НМЦ здоров’я, фізичної та естетичної культури ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка Валентини Таран ідеться про реалізацію міжпредметних зв»язків у вивченні образотворчого мистецтва та розвитку мовлення школярів. Як відзначав відомий психолог і дослідник творчості Л.С.Виготський, малювання - це «вид дитячої творчості в ранньому віці». У пізньому дитинстві настає розчарування малюванням і збайдужіння до нього. Науковці відносять таке збайдужіння до віку між 10 та 15 роками. Традиційне пояснення цьому науковці дають таке: охолодження до малювання відбувається у віці статевого дозрівання. Малювання вичерпує свої біологічні функції, його адаптивна роль різко знижується. Підліток переходить до більш високого рівня абстрагування, отже, на перші позиції виходить слово, яке дає змогу набагато точніше й легше передавати складність світу. Проте існують інші пояснення…
Текст статті
|