МОН України проведе пілотне тестування TIMSS – 2011, PIRLS – 2011 на базі ІППО |
|
|
У середині ХХ століття в світі вперше було здійснено кілька моніторингових досліджень якості шкільної освіти. У моніторинговому дослідженні 2007 року взяли участь 60 країн, і до них уперше приєдналась Україна. Аналіз одержаних результатів показав, що українські школярі на належному рівні засвоїли навчальний матеріал з математики і природничих наук. Вони продемонстрували непогане володіння навчальним матеріалом на рівні фактологічного знання і концептуального розуміння, а також виявили вміння застосовувати знання у стандартних ситуаціях, розв’язувати задачі за відомим алгоритмом. Разом з тим, учні виявили безпорадність щодо виконання окремих завдань, що потребувало застосування знань у поясненні явищ повсякденного життя, проведенні дослідження чи обробки одержаних даних. Навіщо нам Timss та Pisa? Результати дослідження TIMSS-2007 Інформація про TIMSS: презентація (1,55 Mb)
Слід підкреслити, що для більшості учнів запропонована тестова форма завдань була малознайома. Тому вчителі ЗНЗ обов’язково мають бути ознайомлені з основними засадами проведення міжнародного моніторингового дослідження з математики і природничих наук за програмою TIMSS-2007. Необхідно зорієнтувати школярів на виконання видів завдань, які для нашої системи освіти є нетрадиційними. Особливо слід звернути увагу на урізноманітнення форм контролю, активніше запроваджувати в навчальний процес тестові технології. У 2009-2010 н.р. ІППО КМПУ імені Б.Д.Грінченка планує провести навчально-практичні семінари для вчителів математики шкіл, що будуть брати участь у пілотному дослідженні TIMSS – 2011, а також тренувальне тестування для учнів, які готуватимуться до участі в пілотному дослідженні. Про результати участі школярів України у міжнародному порівняльному дослідженні TIMSS-2007 |