shadow_left
Logo
Shadow_R
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
Концепція розвитку ІКТ у діяльності ІППО Надрукувати Надіслати електронною поштою
ImageСтворено проект Концепції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій у навчальній, науково-методичній та організаційно-технічній діяльності ІППО. Документ розроблено на основі та в рамках Концепції розвитку Київського університету імені Бориса Грінченка на 2008-2012 роки. 
Концепція розвитку ІКТ в діяльності ІППО конкретизує й деталізує окремі положення Концепції розвитку Університету відносно певних напрямів та є одним із засобів досягнення стратегічної мети.
Концепція розвитку Київського університету імені Бориса Грінченка на 2008-2012 роки 
Інтерв’ю ректора КУ імені Бориса Грінченка, доктора філософських наук, професора, члена-кореспондента АПН України Віктора Огнев’юка видавництву «Педагогічна преса»
Віктор Огнев’юк: Навчати педагогів – велика відповідальність («Освіта України», №84-85, 17 листопада 2009 р.
Проект Концепції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій у навчальній, науково-методичній та організаційно-технічній діяльності ІППО

Основними орієнтирами для розвитку Університету на 2008-2012 роки є:
візія Університету;
місія Університету;
пріоритети розвитку (стратегічні цілі) Університету.
 Візія Університету – цілісна система підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації освітянських кадрів м. Києва, що відповідає наявним суспільним потребам, формує майбутні потреби та є конкурентоздатною на ринку освітніх послуг України.
Місія Університету – сприяти розвиткові системи освіти м. Києва шляхом
підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації високопрофесійних,
конкурентоспроможних фахівців, здатних активно діяти в умовах ринкової
економіки та соціального партнерства.

Місія ІППО КУ імені Бориса Грінченка - забезпечення готовності педагогічних працівників столиці до повної професійної самореалізації через досягнення ними високого науково-методичного рівня. 
Візія ІППО КУ імені Бориса Грінченка – переорієнтація підвищення кваліфікації педагогічних працівників із задоволення вимог загального характеру на задоволення професійних потреб кожного педагога.

 
< Попередня   Наступна >