Семінар ІППО для педагогів-дефектологів |
|
|
24 вересня 2010 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбувся науково-практичний семінар «Педагогічні аспекти роботи вчителя з батьками в умовах спеціального, інклюзивного та інтегрованого навчання». Учасникам семінару - педагогам-дефектологам спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів та спеціальних дошкільних навчальних закладів, а також педагогам, які працюють в умовах спеціального, інклюзивного та інтегрованого навчання - було представлено нову програму «Вступ до інклюзивної освіти» (автори - А.А. Колупаєва, С.М. Єфімова). Захід було організовано та проведено методистом НМЦ практичної психології. Валентиною Шороховою. Крок за кроком: Інклюзивна освіта Інклюзивна освіта Інклюзивна освіта: Інтернет-ресурси
Прослухавши доповідь В.Шорохової «Сім'я, її роль у соціалізації дитини з особливими потребами», учасники семінару взяли участь у проведеному методистом-кореспондентом ІППО, дефектологом спеціальної школи «Надія» Солом’янського району м. Києва Оленою Коваль тренінгу «Налагодження стосунків між учителями та батьками дітей з особливими потребами». Необхідно відзначити, що досвід роботи фахівців школи «Надія», які працюють з дітьми із комплексними складними порушеннями в розвитку, викликає велику зацікавленість у педагогічної громадськості столиці. Учасникам семінару було надано матеріали практичного спрямування стосовно адаптацій та модифікацій навчального середовища, налагодження співпраці між школою і батьками, школою і фахівцями для забезпечення потреб дітей з особливостями психофізичного розвитку, також їх було ознайомлено з новинками літератури в галузі «Дефектологія». |