Збереження літературної мови, виховання культури спілкування, екологічний підхід до захисту чистоти мовлення сьогодні особливо актуальні. Саме цим питанням було присвячено семінар «Розвиток навичок виразного читання в процесі вивчення української літератури», проведений 26 жовтня 2010 року в приміщенні гімназії № 48 Шевченківського району. Учасники семінару, голови районних і шкільних методичних об’єднань учителів української мови і літератури, заслухали доповідь на тему «Артикуляційний аспект виразного читання художніх текстів. Методика складання партитури поетичного твору» доцента кафедри методики мов і літератури ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка О.М.Авраменка. Надзвичайно потужний емоційний заряд учасники семінару отримали від спілкування з чудовою поетесою Ганною Чубач (на фото). О.Авраменко. Методика складання художньої партитури поетичних творів Г.Чубач. Ми приходим у світ для любові, все, що інше, - неправда гірка Всеукраїнська громадська організації «Літературне об’єднання «Кобзар» Сайт Гімназії № 48 Шевченківського району
Крім того, під час зустрічі було представлено два освітні проекти ― «Мистецтво як освіта» і «Майстри сучасної класики». Мистецько-освітній проект «Мистецтво як освіта» створений на допомогу вчителеві української літератури і розрахований на дитячу та підліткову аудиторію. Представляючи проект, Ганна Кобилко, директор студії «Фільм Плюс Продакшн», та Дарина Дейніченко, виконавчий продюсер, запросили освітян на презентацію, яка відбудеться 5.11.2010 р. о 14.00 в малому залі палацу «Україна» (зареєструватись заздалегідь можна за тел. 553-68-69, 691-73-70). Дмитро Папета, голова Всеукраїнської громадської організації «Літературне об’єднання «Кобзар», представив програму «Майстри сучасної класики». Мета діяльності організації - ініціювання зустрічей та спілкування учнів з відомими українськими письменниками. Літературу не треба нав’язувати, її слід наближувати до юного читача: тільки так він зможе переконатися в тому, що література – це не сухі тексти, а живі, цікаві люди та їхні історії. |