shadow_left
Logo
Shadow_R
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
Семінар ІППО «Розвиток навичок виразного читання» Надрукувати Надіслати електронною поштою

ImageЗбереження літературної мови, виховання культури спілкування, екологічний підхід до захисту чистоти мовлення сьогодні особливо актуальні. Саме цим питанням  було присвячено семінар «Розвиток навичок виразного читання в процесі вивчення української літератури», проведений 26 жовтня 2010 року в приміщенні гімназії № 48 Шевченківського району. Учасники семінару, голови районних і шкільних методичних об’єднань учителів української мови і літератури, заслухали доповідь на тему «Артикуляційний аспект виразного читання художніх текстів. Методика складання партитури поетичного твору» доцента кафедри методики мов і літератури ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка О.М.Авраменка. Надзвичайно потужний емоційний заряд учасники семінару отримали від спілкування з чудовою поетесою Ганною Чубач (на фото).
О.Авраменко. Методика складання художньої партитури поетичних творів
Г.Чубач. Ми приходим у світ для любові, все, що інше, - неправда гірка
Всеукраїнська громадська організації «Літературне об’єднання «Кобзар»
Сайт Гімназії № 48 Шевченківського району

Крім того, під час зустрічі було представлено два освітні проекти ― «Мистецтво як освіта» і «Майстри сучасної класики».
Мистецько-освітній проект «Мистецтво як освіта» створений на допомогу вчителеві української літератури  і розрахований на дитячу та підліткову аудиторію. Представляючи проект, Ганна Кобилко, директор студії «Фільм Плюс Продакшн», та Дарина Дейніченко, виконавчий продюсер, запросили освітян на презентацію, яка відбудеться  5.11.2010 р. о 14.00 в малому залі палацу «Україна» (зареєструватись заздалегідь можна за тел. 553-68-69, 691-73-70).
Дмитро Папета, голова Всеукраїнської громадської організації «Літературне об’єднання «Кобзар», представив програму «Майстри сучасної класики». Мета  діяльності організації - ініціювання зустрічей та спілкування учнів з відомими українськими письменниками. Літературу не треба нав’язувати, її слід наближувати до юного читача: тільки так він зможе переконатися в тому, що література – це не сухі тексти, а живі, цікаві люди та їхні історії.

 
< Попередня   Наступна >