ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ |
|
|
Учителів-словесників цікавить передовсім те, як певна технологія може допомогти їм у викладанні їхнього предмета (“Української літератури”, “Зарубіжної літератури”, різних інтегрованих літературних курсів), надто ж – які внутрішні, іманентні дидактико-естетичні потенції літератури як художнього феномену і навчальної дисципліни інноваційна педагогічна технологія допомагає активізувати; які нові шанси (порівняно з традиційною моделлю навчального процесу) може їм дати використання цієї технології під час викладання літератури, в т.ч. у класах із її поглибленим вивченням. Усе сказане свідчить про те, що вирішення низки питань, пов’язаних із застосуванням інноваційних педагогічних технологій в процесі поглибленого вивчення літератури, є актуальним для сучасної української освіти.
|