На черговому засіданні Вченої ради ІППО 21 квітня 2011 року розглядалися актуальні питання упровадження в навчальних закладах столиці інклюзивної освіти. Про підготовку українського варіанта індексу інклюзії розповіла завідувач кафедри методики та психології дошкільного та початкового навчання Н.М.Дятленко. Про подолання стереотипів у суспільстві щодо ставлення до людей з особливими потребами йшлося в доповіді головного спеціаліста Київського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Л.І.Остролуцької (на фото). На питаннях виховання толерантного ставлення до учнів із особливими потребами в інклюзивних закладах освіти зупинилася викладач кафедри методики суспільно-гуманітарної В.В.Шорохова. Л.І.Остролуцька. Подолання стереотипів у суспільстві щодо ставлення до людей з особливими потребами: презентація (2,13 Mb) О.І.Буковська. “Школа повного дня” як засіб розбудови Ліцею - Школи успіху: презентація виступу (2,14) А.В.Прутас.Результати впровадження дослідно-експериментального проекту «Школа повного дня»: презентація виступу (2,84 Mb) О.Л.Власюк. Розроблення моделі впровадження інтегративно-діяльнісного підходу до вивчення природничо-математичних дисциплін за науково-педагогічним проектом «Росток» у спеціалізованій школі»: презентація виступу (1,55 Mb) О.М.Шиловська. «Реалізація технології особистісно орієнтованого навчання за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація виступу (275 Kb)
Члени Вченої ради заслухали й затвердили звіти керівників ЗНЗ щодо виконання дослідницької роботи О.І.Буковської, заступника директора ліцею «Престиж», А.В.Прутаса, директора СЗШ № 329, О.Л.Власюк, заступника директора СШ № 202; О.М.Шиловської, практичного психолога ПШ 312. Було затверджено педагогічний досвід роботи колективу ДНЗ № 63 Солом’янського району «Індивідуалізація в навчально-виховній роботі дошкільного закладу». Після обговорення було схвалено до друку рукописи посібників «Науково-методичні матеріали «Школа повного року навчання: з досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів» (упорядники Г.В.Шапаренко, Ю.В.Терпило), «Сучасний урок: структура, технології, аналіз» (автор – В.І.Ковальчук), «Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання» (автор – С.І.Сафарян). До складу методистів-кореспондентів кафедр інституту було зараховано О.А.Гончаренко, учителя англійської мови СЗШ № 306 Деснянського району (методичний керівник – В. М. Буренко), Т.Б.Кучерявенко, учителя української мови і літератури гімназії № 39 Деснянського району (методичний керівник – І. Г Лисенко), В.Ф.Ядвижину, учителя географії гімназії № 283 Деснянського району. (методичний керівник – Н. І Чанцева), Н.В.Ільчук, учителя біології гімназії № 283 Деснянського району (методичний керівник – С.В.Назаренко), Л.А. Майбороду, учителя початкових класів СЗШ №249 Деснянського району. (методичний керівник – О.В. Полякова), Л.В.Самчук, учителя початкових класів СШ №234 Дніпровського району (методичний керівник – І.О. Большакова),. Н.М.Діденко, учителя української мови та літератури ЗОСШ № 256 Оболонського району (методичний керівник – О.В. Дудар). |