Тренінг ІППО для молодих учителів столиці |
|
|
13 грудня 2011 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка в рамках проекту «Школа молодого вчителя» було проведено тренінг «Упровадження відновних практик для вирішення конфліктних ситуацій». Провела захід соціальний педагог НМЦ практичної психології і соціальної роботи Л.Л. Письмак (на фото). Присутніх було ознайомлено із суттю поняття «конфлікт» та різноманітними підходами до вирішення конфліктів. Учасники заходу взяли участь у груповій дискусії, ознайомились із принципами проведення таких відновних практик, як медіація та коло, а переглянувши навчальний тематичний фільм, ознайомилися з особливостями їхнього практичного застосування. Матеріали тренінгу: Л.Л.Письмак. Упровадження відновних практик для вирішення конфліктних ситуацій: презентація (234 Kb) Що таке медіація однолітків? Вправа «Історія, розказана Вовком»
Існує кілька освітніх програм, спрямованих на розвиток у школярів навичок вирішення конфліктів ненасильницьким шляхом. Одна з них – програма «Медіація однолітків»: школярі-медіатори проводять зустрічі з однолітками, між якими виник конфлікт, і допомагають їм залагодити суперечку з урахуванням інтересів всіх сторін. Таким чином, медіація однолітків покладає відповідальність за вирішення конфліктів на самих учнів. Школярі мають багато переваг перед досвідченими спеціалістами при вирішенні конфліктів, що виникають між однолітками, тому що між ними набагато вищий рівень довіри. Шкільна служба розв’язання конфліктів: досвід упровадження |