Компетенції у сфері опанування природничо-математичними дисциплінами |
|
|
Мету навчання сьогодні формулюють у термінах «компетенції» і «компетентності». Кожен педагог відчуває нагальну потребу в постійному перегляді й корегуванні переліку компетенцій, і такий перелік має бути не лише повний, але й зрозумілий і зручний у використанні. Від застосування різних до цього питання підходів є велика користь - боятися різноманітності думок не треба, адже навіть для основ математики (теорії множин) свого часу було вироблено кілька систем аксіом. Практика і тільки практика зможе визначити, який із підходів виявиться найпродуктивнішим і найзручнішим. Пропонуємо ознайомитись зі статтею Олександра Борисовича Рудика (на фото), доцента кафедри природничо-математичної освіти і технологій ІППО КУ імені Бориса Грінченка, у якій автор робить спробу подати максимально повний перелік компетенцій у сфері опанування природничо-математичних дисциплін на основі класифікації видів діяльності, якими має перейматися вчитель ЗНЗ. О.Б.Рудик. Загальний підхід до формування переліку компетенцій щодо опанування природничо-математичними дисциплінами (Математика в сучасній школі, 2012, № 1, с.29-32)
|