shadow_left
Logo
Shadow_R
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
Семінар ІППО для вчителів природничо-математичного та технологічного напрямів профілізації Надрукувати Надіслати електронною поштою

Image25 квітня 2012 року НМЦ профільного навчання ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено науково-методичний семінар «Застосування методу проектів у навчальних закладах природничо-математичного та технологічного напрямів профілізації». Семінар відкрила І.М. Круглова, учитель інформатики гімназії “Троєщина” Деснянського району м. Києва, старший тренер програми “Іntel навчання для майбутнього”, тренер-фасилітатор програми “Іntel. Шлях до успіху” виступом на тему «Використання методу проектів у навчально-виховному процесі».
Н.Р.Петрощук. Особливості оцінювання проектної діяльності учнів: презентація виступу (202 Kb)
Н.М.Кадоб’янська. Історія виникнення методу проектів: текст виступу
Метод проектів
Метод проектів
Метод проектів. Портфоліо навчального проекту

З великою увагою присутні заслухали виступ учителя біології ліцею «Голосіївський» № 241 м. Києва Т.В.Берегової, яка презентувала проект «Відновлення популяції підсніжників (Galanthus nivalis) в екосистемі Голосіївського лісу та Голосіївського парку м. Києва» (виконаний ученицею 10-го класу ліцею С. Невар).
С.Є. Кондратюк, учитель фізики гімназії № 59 ім. О.М. Бойченка Голосіївського району м. Києва, виклала своє бачення використання методу проектів на уроках фізики. Є.М. Федоркін, учитель фізики СЗШ № 304 Святошинського району, розповів про способи адаптування учнів старшої школи до Болонської системи за допомогою методу проектів. Завідувач НМЦ профільного навчання Н.Р.Петрощук доповіла про особливості оцінювання навчальних досягнень учнів при застосуванні методу проектів, а методист НМЦ Н.М.Кадоб’янська – про історію виникнення  методу проектів.

 
< Попередня   Наступна >