Семінар ІППО для методистів позашкільних навчальних закладів |
|
|
У ході семінару було розглянуто аспекти ідентифікації обдарованості, методи і прийоми її вчасного виявлення й розвитку; проблеми обдарованих дітей та механізми їх соціалізації, особливості роботи педагогів з обдарованими дітьми. Методист НМЦ громадянського виховання, виховних технологій та позашкільної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка Л.М.Москаленко в своєму виступі звернула увагу на важливість самореалізації та самовдосконалення індивідуальних запитів і потреб дітей та молоді в умовах позашкільних навчальних закладів, особливості виявлення та розвитку обдарованих дітей у навчальних закладах України, розкрила поняття педагогічної діагностики здібностей та обдарувань вихованців. Завідувач кабінету психолого-педагогічного супроводу Київського Палацу дітей та юнацтва О.Ф.Воронович проаналізувала специфіку ідентифікації обдарованості, охарактеризувала методи і прийоми виявлення обдарованих дітей у різних дитячих колективах. Психолог НМЦ практичної психології і соціальної роботи ІППО КУ імені Бориса Грінченка О.А.Хоменко розкрила особливості роботи педагогів з обдарованими дітьми в умовах позашкільного навчального закладу. |