shadow_left
Logo
Shadow_R
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
Семінар ІППО для методистів позашкільних навчальних закладів Надрукувати Надіслати електронною поштою
 Питання реалізації здібностей дитини залишається актуальним, викликаючи палкі дискусії. У цьому пересвідчилися учасники науково-методичного семінару «Система виявлення та розвитку обдарованості вихованців в умовах позашкільного навчального закладу», що відбувся 22 березня 2013 року в Київському Палаці дітей та юнацтва.
Захід організовано НМЦ громадянського виховання, виховних технологій та позашкільної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка.
Л.М.Москаленко. Особистість дитини в системі виховної роботи позашкільного навчального закладу. Педагогічна діагностика: презентація виступу (194 Кб)
Г.М.Морміль. Проблеми обдарованих дітей, механізми їхньої соціалізації та адаптації до навчально-виховного процесу позашкільних навчальних закладів: презентація виступу (1,86 Мб)
О.А.Хоменко. Особливості роботи педагогів з обдарованими дітьми в умовах позашкільного навчального закладу: презентація виступу (786 Кб)
У ході семінару було розглянуто аспекти ідентифікації обдарованості, методи і прийоми її вчасного виявлення й розвитку; проблеми обдарованих дітей та механізми їх соціалізації, особливості роботи педагогів з обдарованими дітьми.
Методист НМЦ громадянського виховання, виховних технологій та позашкільної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка Л.М.Москаленко в своєму виступі звернула увагу на важливість самореалізації та самовдосконалення індивідуальних запитів і потреб дітей та молоді в умовах позашкільних навчальних закладів, особливості виявлення та розвитку обдарованих дітей у навчальних закладах України, розкрила поняття педагогічної діагностики здібностей та обдарувань вихованців.
Завідувач кабінету психолого-педагогічного супроводу Київського Палацу дітей та юнацтва О.Ф.Воронович проаналізувала специфіку ідентифікації обдарованості, охарактеризувала методи і прийоми виявлення обдарованих дітей у різних дитячих колективах.
Психолог НМЦ практичної психології і соціальної роботи ІППО КУ імені Бориса Грінченка О.А.Хоменко розкрила особливості роботи педагогів з обдарованими дітьми в умовах позашкільного навчального закладу.
 
< Попередня   Наступна >