Мапа сайту
Посилання
Контакти
Структура ІППО
Про інститут
Головна
Курси
Семінари
Конференції
Конкурси
Олімпіади
ЗНО
НАШІ ПРОЕКТИ
СТОРІНКА Т.ШЕВЧЕНКА
САЙТИ ІППО
МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬ
ВІДЕОКАНАЛ ІППО (YouTube)
ВЕБІНАРИ
МЕТОДИЧНІ КЕЙСИ
НОВИНИ
АНОНСИ
ОСТАННІ НОВИНИ
КАЛЕНДАР
INTEL У КИЄВІ
MICROSOFT У КИЄВІ
ПУБЛІКАЦЇ
ДРУКОВАНІ ПРАЦІ ІППО
ПРО ІППО ПИШУТЬ
НАУКОВА РОБОТА ІППО
ВЧЕНА РАДА
КАФЕДРИ
НМЦ
НДЛ
ЕКСПЕРИМЕНТИ
НАВЧАЛЬНА РОБОТА
БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
КМС
МЕТОДИЧНА РОБОТА
ПОРАДНИК МЕТОДИСТА
СЕМІНАРИ В ДФ
КОРЕСПОНДЕНТИ
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
УЧИТЕЛЬ РОКУ
МЕТОДИЧНІ ІДЕЇ
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ:
ВЧИТЕЛІВ
ПРАЦІВНИКІВ ДНЗ
МЕТОДИСТІВ
ШКОЛЯРІВ
СТУДЕНТІВ
БАТЬКІВ
ПРАЦІВНИКІВ ІППО
Тренінг ІППО «Розвиток критичного мислення молодших школярів»
Які організувати групову роботу так, щоб сприяти розвитку критичного мислення учнів? Як доцільно розподілити учнів на групи? Як залучити молодших школярів до конструктивної взаємодії під час групової роботи? На ці запитання відповідали вчителі початкової школи - учасники тренінгу «Розвиток критичного мислення молодших школярів у процесі групової роботи», який 16 квітня 2013 року відбувся в гімназії №143 Оболонського району. Про особливості організації групової роботи на уроках у початковій школі розповіла заступник директора гімназії № 143 Л.І.Гула. Тренери Міжнародного проекту «Читання та письмо для розвитку критичного мислення» методист НМЦ дошкільної та початкової освіти ІППО Ку імені Бориса Грінченка І.О.Большакова та вчитель-методист гімназії №143 В.О.Сікачина ознайомили педагогів зі стратегіями групової роботи «Джигсоу 1», «Джигсоу 2». Про свій досвід упровадження групових методів роботи на уроках читання та природознавства розповіла учитель гімназії № 143 Т.Ф.Ковальчук.
Вікіпедія: Методика розвитку критичного мислення
Л.І.Гула. Організаційно - методичні умови підготовки вчителя до розвитку критичного мислення молодших школярів у межах внутрішкільної методичної роботи
Т.Ковальчук. Опис явищ природи у статті науково-публіцистичного характеру (М.Янко. "Незвичайні дощі"): урок позакласного читання для 4 учнів класу
Критичне мислення
Сайт гімназії № 143
< Попередня
Наступна >
Назад