Л.Є.Пєчка, методист НМЦ здоров'я, фізичної та естетичної культури кафедри методики та психології дошкільної та початкової освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка, наголосила, що Державний стандарт базової та повної середньої освіти поступово набирає чинності з першого вересня 2013 року. У школах України почнуть упроваджувати нові програми і нові підручники.
Уроки художньо-естетичного циклу повинні сприяти прагненню учнів до творчості, духовного самовдосконалення, бажанню постійно підвищувати свій особистий естетичний рівень, захопленню мистецтвом, розумінню його та вдосконаленню власних мистецьких знань. Перед учителями постає низка завдань: забезпечувати якісний супровід навчально-виховного процесу, вносити в навчальну діяльність педагогічні інновації, щоб кожний урок став справжнім уроком мистецтва.

Автор підручника Л.М.Масол окреслила основні напрямки роботи відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, звернула увагу на особливості організації в 2013-2014 навчальному році діяльності вчителя музичного мистецтва за новою програмою. Людмила Михайлівна охарактеризувала нові підручники з музичного мистецтва, ознайомила зі структурою.
Співавтор підручника, учитель-методист музичного мистецтва СШ № 119 Н.І.Овіннікова розповіла про особливості нової програми «Мистецтво» у 5-му класі. Окресливши шляхи реалізації навчально-пізнавальної діяльності школярів п'ятого класу, вона представила свої творчі проекти. І.В.Кривенко, старший учитель гімназії № 153, проаналізувала тематичну структуру програми з музичного мистецтва. З.Г.Еманова, учитель музичного мистецтва Українського колежу імені В.О. Сухомлинського, поділилася досвідом роботи з впровадження цікавих методів і прийомів на уроці музичного мистецтва.
Старший учитель СШ № 314 Т.І.Куруц розповіла про зв'язок музики з іншими видами мистецтва. Л.М.Фузік, методист-кореспондент гімназії східних мов № 1, захопила всіх цікавим виступом про формування і розвиток культури почуттів, пробудження особистісно-позитивного ставлення до мистецьких цінностей на уроках музичного мистецтва. Г.С.Заровська, учитель-методист Києво-Печерського ліцею № 171 «Лідер», поділилася досвідом роботи із використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва в 5-му класі.
Учасники семінару ще довго обмінювалися враженнями від почутого й побаченого.