
Командний підхід в інклюзивній освіті
Усі, хто працює з дитиною із особливими освітніми потребами, мають допомагати один одному, обмінюватися знаннями, намагатися максимально використовувати місцеві ресурси для досягнення головної мети - реалізації дитиною її потенційних можливостей та підготовки її до життя. Запорукою успішної реалізації моделі інклюзивної освіти є ефективна співпраця вчителів, відповідних фахівців, батьків та учнів.
Команда - це група людей, у яких є спільна мета, які співпрацюють, щоб досягти більшого, ніж кожен із них здатен досягти самотужки.
Характерні риси командної роботи з дитиною, яка має особливі потреби:
• рішення стосовно методів роботи з дитиною приймаються колективно; члени команди несуть колективну відповідальність за результати;
• батьки є рівноправними членами команди;
• усі члени команди мають рівний статус і вважаються однаково важливими.
Знання та вміння представників різних навчальних дисциплін інтегруються під час розробки та реалізації навчального плану роботи з дитиною.
Джерело