Мапа сайту
Посилання
Контакти
Структура ІППО
Про інститут
Головна
Курси
Семінари
Конференції
Конкурси
Олімпіади
ЗНО
НАШІ ПРОЕКТИ
СТОРІНКА Т.ШЕВЧЕНКА
САЙТИ ІППО
МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬ
ВІДЕОКАНАЛ ІППО (YouTube)
ВЕБІНАРИ
МЕТОДИЧНІ КЕЙСИ
НОВИНИ
АНОНСИ
ОСТАННІ НОВИНИ
КАЛЕНДАР
INTEL У КИЄВІ
MICROSOFT У КИЄВІ
ПУБЛІКАЦЇ
ДРУКОВАНІ ПРАЦІ ІППО
ПРО ІППО ПИШУТЬ
НАУКОВА РОБОТА ІППО
ВЧЕНА РАДА
КАФЕДРИ
НМЦ
НДЛ
ЕКСПЕРИМЕНТИ
НАВЧАЛЬНА РОБОТА
БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
КМС
МЕТОДИЧНА РОБОТА
ПОРАДНИК МЕТОДИСТА
СЕМІНАРИ В ДФ
КОРЕСПОНДЕНТИ
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
УЧИТЕЛЬ РОКУ
МЕТОДИЧНІ ІДЕЇ
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ:
ВЧИТЕЛІВ
ПРАЦІВНИКІВ ДНЗ
МЕТОДИСТІВ
ШКОЛЯРІВ
СТУДЕНТІВ
БАТЬКІВ
ПРАЦІВНИКІВ ІППО
Круглий стіл ІППО для вчителів української мови та літератури
3 грудня 2013 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка було проведено круглий стіл «Психолого-педагогічний аспект малої прози Бориса Грінченка». Про освітньо-культурну і громадську діяльність Б.Грінченка розповіла кандидат педагогічних наук, доцент Н.І.Богданець-Білоскаленко (на фото). О.М.Авраменко розкрив проблему сучасної інтерпретації малої прози Б.Д.Грінченка. Своїми міркуваннями щодо вивчення творчості Б.Д.Грінченка у школі поділились учитель гімназії «Троєщина» Г.К.Дмитренко та учитель Н.В.Матвієнко.
Програма заходу
Г.К.Дмитренко. Чи цікаве молоді ХХІ століття оповідання Бориса Грінченка «Каторжна»: результати опитування школярів
А.І.Ільченко. Борис Грінченко. Життя і різножанрова творчість. Оповідання «Каторжна» - утвердження прагнення людини до любові, добра: конспект уроку
Г.Й.Карпенко. Борис Грінченко. Оповідання «Украла»: конспект уроку позакласного читання
Л.Крецул. Поетична творчість Бориса Грінченка: конспект уроку
Л.Крецул. Поетична творчість Бориса Грінченка: презентація до уроку
< Попередня
Наступна >
Назад