Мапа сайту
Посилання
Контакти
Структура ІППО
Про інститут
Головна
Курси
Семінари
Конференції
Конкурси
Олімпіади
ЗНО
НАШІ ПРОЕКТИ
СТОРІНКА Т.ШЕВЧЕНКА
САЙТИ ІППО
МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬ
ВІДЕОКАНАЛ ІППО (YouTube)
ВЕБІНАРИ
МЕТОДИЧНІ КЕЙСИ
НОВИНИ
АНОНСИ
ОСТАННІ НОВИНИ
КАЛЕНДАР
INTEL У КИЄВІ
MICROSOFT У КИЄВІ
ПУБЛІКАЦЇ
ДРУКОВАНІ ПРАЦІ ІППО
ПРО ІППО ПИШУТЬ
НАУКОВА РОБОТА ІППО
ВЧЕНА РАДА
КАФЕДРИ
НМЦ
НДЛ
ЕКСПЕРИМЕНТИ
НАВЧАЛЬНА РОБОТА
БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
КМС
МЕТОДИЧНА РОБОТА
ПОРАДНИК МЕТОДИСТА
СЕМІНАРИ В ДФ
КОРЕСПОНДЕНТИ
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
УЧИТЕЛЬ РОКУ
МЕТОДИЧНІ ІДЕЇ
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ:
ВЧИТЕЛІВ
ПРАЦІВНИКІВ ДНЗ
МЕТОДИСТІВ
ШКОЛЯРІВ
СТУДЕНТІВ
БАТЬКІВ
ПРАЦІВНИКІВ ІППО
ХТО НА САЙТІ
ОПИТУВАННЯ
Чи вистачає Вам часу на самоосвіту?
так, вистачає
ні, катастрофічно не вистачає
інколи вистачає, а інколи ні
не займаюся самоосвітою
До 200-річчя з дня народження Кобзаря: учитель - науці
Найкраще спонукати учнів до дослідницької роботи може вчитель-дослідник. Саме такий педагог спроможний і зацікавити, і мотивувати, і захопити - не на словах, а власним прикладом. А ще - проконсультувати, адже алгоритм науково-дослідницької діяльності відомий йому не з літератури, а з власного досвіду. Формула «обґрунтування актуальності теми - постановка мети і завдань - визначення об'єкта і предмета дослідження - вибір методів - опис процесу дослідження - формулювання висновків» - йому ой як добре відома!
Пропонуємо ознайомитись із дослідницькими роботами київських педагогів, присвяченими дослідженню сторінок життя і творчості Тараса Шевченка.
Вікіпедія: Шевченкознавство
Віра Герасименко. Тарас Шевченко і Михайло Щепкін: дружба велетів
Олександр Черкас, Ольга Шаф. Батьківська постать у творчому космосі Тараса Шевченка: психоаналітичний ракурс
Галина Кубасова. Роль епітетів у поезії Тараса Шевченка
< Попередня
Наступна >
Назад