shadow_left
Logo
Shadow_R

ХТО НА САЙТІ

ОПИТУВАННЯ

Чи вистачає Вам часу на самоосвіту?


 Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
 
 
 
 
 
 
 

 
 
ЗНО-2014


 
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
До 200-річчя з дня народження Кобзаря: учитель - науці Надрукувати Надіслати електронною поштою
 Найкраще спонукати учнів до дослідницької роботи може вчитель-дослідник. Саме такий педагог спроможний і зацікавити, і мотивувати, і захопити - не на словах, а власним прикладом. А ще - проконсультувати, адже алгоритм науково-дослідницької діяльності відомий йому не з літератури, а з власного досвіду. Формула «обґрунтування актуальності теми - постановка мети і завдань - визначення об'єкта і предмета дослідження - вибір методів - опис процесу дослідження - формулювання висновків» - йому ой як добре відома!
Пропонуємо ознайомитись із дослідницькими роботами київських педагогів, присвяченими дослідженню сторінок життя і творчості Тараса Шевченка.
Вікіпедія: Шевченкознавство
Віра Герасименко. Тарас Шевченко і Михайло Щепкін: дружба велетів
Олександр Черкас, Ольга Шаф. Батьківська постать у творчому космосі Тараса Шевченка: психоаналітичний ракурс
Галина Кубасова. Роль епітетів у поезії Тараса Шевченка
 
< Попередня   Наступна >