Мапа сайту
Посилання
Контакти
Структура ІППО
Про інститут
Головна
Курси
Семінари
Конференції
Конкурси
Олімпіади
ЗНО
НАШІ ПРОЕКТИ
СТОРІНКА Т.ШЕВЧЕНКА
САЙТИ ІППО
МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬ
ВІДЕОКАНАЛ ІППО (YouTube)
ВЕБІНАРИ
МЕТОДИЧНІ КЕЙСИ
НОВИНИ
АНОНСИ
ОСТАННІ НОВИНИ
КАЛЕНДАР
INTEL У КИЄВІ
MICROSOFT У КИЄВІ
ПУБЛІКАЦЇ
ДРУКОВАНІ ПРАЦІ ІППО
ПРО ІППО ПИШУТЬ
НАУКОВА РОБОТА ІППО
ВЧЕНА РАДА
КАФЕДРИ
НМЦ
НДЛ
ЕКСПЕРИМЕНТИ
НАВЧАЛЬНА РОБОТА
БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
КМС
МЕТОДИЧНА РОБОТА
ПОРАДНИК МЕТОДИСТА
СЕМІНАРИ В ДФ
КОРЕСПОНДЕНТИ
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
УЧИТЕЛЬ РОКУ
МЕТОДИЧНІ ІДЕЇ
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ:
ВЧИТЕЛІВ
ПРАЦІВНИКІВ ДНЗ
МЕТОДИСТІВ
ШКОЛЯРІВ
СТУДЕНТІВ
БАТЬКІВ
ПРАЦІВНИКІВ ІППО
ХТО НА САЙТІ
ОПИТУВАННЯ
Чи вистачає Вам часу на самоосвіту?
так, вистачає
ні, катастрофічно не вистачає
інколи вистачає, а інколи ні
не займаюся самоосвітою
Як підготувати у школі педагогічний Шевченко-Quest
Квест (від англ. quest - пошук, пригода) - інтелектуальне або спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання командами або окремими гравцями заздалегідь підготовлених завдань. Педагогічний веб-квест - проблемне завдання з елементами рольової гри, у процесі виконання якого використовуються ресурси Інтернету.
Не скористатися такою сучасною й цікавою для молоді формою, готуючи заходи до Шевченківських днів, було б, на нашу думку, неправильно.
Пропонуємо ознайомитись із теоретичним і дидактичним матеріалом (завданнями) педагогічних квестів до 200-річчя від дня народження Кобзаря.
Веб-квест як педагогічна технологія
Наталія Михайлова. Веб-квест «Свою Україну любіть...». Т.Шевченко
Ольга Питюр. Шевченко-квест: методика підготовки та проведення: презентація
Картка учасника Шевченко-квеста
Відповіді-повідомлення до Шевченко-квеста
Ольга Норенко. Квест «Т.Г.Шевченко і шкільні науки»
КПДЮ. Завдання квеста «Шевченко та Київ»
Короткострокові веб-квести спрямовані передовсім на набуття знань. Довгострокові розраховані на розширення й уточнення понять. По завершенні роботи над довгостроковим веб-квестом учень має вміти вести глибокий аналіз отриманих знань і належним чином їх трансформувати. Виконання довгострокового веб-квеста може тривати від одного тижня до двох місяців.
Ірина Сокол. Веб-квест як інноваційний метод формування творчої особистості
Веб-квест до Дня української мови і писемності
< Попередня
Наступна >
Назад