shadow_left
Logo
Shadow_R
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
Розширене засідання колегії Головного управління освіти і науки Надрукувати Надіслати електронною поштою

Image26-27 серпня в Міському будинку вчителя відбулося розширене засідання  колегії  Головного управління освіти і науки.
У роботі колегії взяли участь начальники РУО, науковці КМПУ ім. Б.Д.Грінченка та ЦІППО, директори РНМЦ, директори ДНЗ, спеціалісти РУО, методисти РНМЦ.
На фото. Виступає проректор КМПУ   ім.   Б.Д.Грінченка, кандидат наук з державного управління, доцент СВІТЛАНА АНДРІЇВНА КАЛАШНІКОВА. 
Розвиток системи освіти м.Києва у 2008-2009 н.р. (інформаційні матеріали).

Image26 серпня. Тема: «Про стан та розвиток дошкільної освіти у м. Києві».
Учасники: начальники РУО, науковці КМПУ ім. Б.Д.Грінченка та ЦІППО, директори РНМЦ, директори ДНЗ, спеціалісти РУО, методисти РНМЦ.
Секційні засідання:
·    Базовий компонент дошкільної освіти про дитину як об’єкт і суб’єкт виховання.
·    
Управління дошкільною освітою в умовах ДНЗ.
·    Забезпечення всебічного розвитку та виховання дітей з особливими потребами в умовах ДНЗ.
·    Інноваційні проекти у навчально-виховному процесі ДНЗ.
·    Створення освітнього простору в умовах ДНЗ.
·    ШДС: досвід, реалії, перспективи.
·    Розвиток ключових компетенцій дітей дошкільного віку. 27 серпня.

Тема: «Про стан і розвиток  загальної середньої та позашкільної освіти у м. Києві».
Учасники
: начальники РУО, науковці КМПУ ім. Б.Д.Грінченка та ЦІППО, директори РНМЦ, директори ЗНЗ та ПНЗ, спеціалісти РУО, методисти РНМЦ.
Секційні засідання:
·   Організація переходу до профільного навчання в ЗНЗ.
·    Інноваційні проекти у  навчальних закладах.
·    Формування духовності особистості на засадах традиційних національних цінностей в умовах навчально-виховного закладу.
·      Моніторинг якості освіти. Запровадження інформаційно-аналітичної системи.
·      Система підвищення кваліфікації педагогічних кадрів міста Києва. Моніторинг діяльності вчителя.
·      Соціалізація дитини, яка навчається в інтернатному закладі.
·       Інноваційні підходи до організації діяльності позашкільних навчальних закладів.

 
< Попередня   Наступна >