shadow_left
Logo
Shadow_R
 
 НОВА ВЕРСІЯ САЙТУ ІППО
 
Про становлення мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві Надрукувати Надіслати електронною поштою

Новий мовленнєвий матеріал, незнайома інформація має подаватися дитині у відповідності до її потреб, намірів, інтересу. Майстерність педагога полягає в тому, щоб зрозуміти настрій, бажання, стан дитини, міру її зайнятості. Глибоке розуміння різноманітних обставин конкретної ситуації відповість на запитання: чи хоче дитина зараз займатися тим, що заплановано дорослим, чи потрібна в цю хвилину бесіда, чи не порушить зайнятість, зосередженість дошкільника вірш, розмова чи своєчасним є вплив на емоції і розвиток мовленнєвої активності.

 
< Попередня   Наступна >