Україна та Голландія: обмін досвідом інклюзивного навчання |
|
|
Інклюзивна освіта — процес, у якому школа відповідає на потреби всіх учнів, уносячи необхідні зміни до навчальної програми та ресурсів. З метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти інклюзивні освітні заклади мають адаптувати навчальні програми та плани, методи та форми навчання, використання ресурсів, партнерство з громадою до індивідуальних потреб дітей з особливими потребами. 10 жовтня для працівників психологічної служби системи освіти м. Києва в ІППО було проведено круглий стіл на тему «Рання інтеграція та інклюзивне навчання. Обмін досвідом роботи щодо соціального супроводу дітей з особливими потребами: Голландія-Україна» за участю Ліз Гуалтеріе ван Вейзел, тренера-консультанта, викладача Школи соціальної роботи «De Horst» в Дрібергені (Голландія). Освіта Києва. Проект 10. Дитина з особливими потребами Освіта дітей з особливими потребами Міжнародна клініка реабілітації
|